dape6 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Har fått meg nye lykter, de som selges på GS til 3000,- ca. Så funker alt unntatt fjernlysene .. ? Bilen er en BMW E36 Sedan 92mod Anyone ? Lyktene ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 koblet feil? sikker på at det er pære i lykta da? brudd i kontakt? evt da du kjøpte de lyktene var det 3000,- for 1 lykt eller begge 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Pæra er ikke gåen, tviler på jeg har koblet feil siden det bare er èn kontakt kjøpte lyktene brukt av en her på forumet. Alt funker liksom utenom fjernlysene i begge lyktene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 den vribryteren inni bilen? står den på kjørelys?når du drar det håndtaket på venstresida av rattet framover mot motoren så må den bryteren stå på kjørelys for at fjernlysa skal virke (kan det være det?) bryteren med rød firkant på bildet (om du ikke forsto hvilken jeg mente) x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Skal unngå å være frekk her Ja, den gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 jeg har ingen aning altså, brudd på ledninger? sjekk om det kommer strøm fram brudd i kontakt? sjekk om det er strøm i pæreholderne etter du har satt inn kontakten, siste som slo meg, i feil her får spørre noen andre om det ikke er håp x) heh er ikke mer enn 16 år gammal selv så jeg burde ikke si noe med tanke på hvor gammel du kan være hehe vhor mye du kansje vet om biler enn meg xP (er ganske ny innen bmw x)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 hehe, får høre videre da. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Bilder er alltid bra. Er du sikkert at det er plug and play? Kanskje kontaktene imellom bil og lykt ikkje passer ilag på bilen din. (fysisk ja, men ikkje ledningene) Det er vel ikkje verre enn å finne ut kor fjernlysledningen er på lyktekontakten og bilkontakten for å sjekke at dei er på same plass. thomaleo: står lysbryteren på av/køyrelys skal ikkje fjernlysa virke. (men du kan blinke med fjernlysa med å dra spaken mot deg) Står lysbryteren på på/nærlys virker fjernlysa. Køyrelys har du når lysbryteren er av. (er ikkje alle biler som har dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 hm, får sjekke kontaktene bedre da. Når bryteren er av på BMW E36 har du INGEN lys, annet enn bremselys når du bremser, ikke parklys heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 parklys er jo egen funksjon på den bryteren? todleif han kan jo ikke sjekke fjernlys på egenhånd om det er den spaken man drar mot seg? xP da må man jo være 2 derfor jeg sa det på den måten jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå