Gå til innhold

Nye lykter, fjernlys funker ikke :/

dape6
 Share

Anbefalte innlegg

den vribryteren inni bilen? står den på kjørelys?når du drar det håndtaket på venstresida av rattet framover mot motoren så må den bryteren stå på kjørelys for at fjernlysa skal virke (kan det være det?)

bryteren med rød firkant på bildet (om du ikke forsto hvilken jeg mente) x)

kfpzgybud6w6a0q0q2a1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen aning altså,

brudd på ledninger? sjekk om det kommer strøm fram :) brudd i kontakt? sjekk om det er strøm i pæreholderne etter du har satt inn kontakten, siste som slo meg, i feil her får spørre noen andre om det ikke er håp x) heh

er ikke mer enn 16 år gammal selv så jeg burde ikke si noe med tanke på hvor gammel du kan være hehe :P vhor mye du kansje vet om biler enn meg xP (er ganske ny innen bmw x))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er alltid bra.

Er du sikkert at det er plug and play? Kanskje kontaktene imellom bil og lykt ikkje passer ilag på bilen din. (fysisk ja, men ikkje ledningene)

Det er vel ikkje verre enn å finne ut kor fjernlysledningen er på lyktekontakten og bilkontakten for å sjekke at dei er på same plass.

thomaleo: står lysbryteren på av/køyrelys skal ikkje fjernlysa virke. (men du kan blinke med fjernlysa med å dra spaken mot deg)

Står lysbryteren på på/nærlys virker fjernlysa.

Køyrelys har du når lysbryteren er av. (er ikkje alle biler som har dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...