fredden3 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Vart stoppa i teknisk kontroll å motte på visning på grunn av senkesette. Det er 60/40 supersport. Har TUV papirer på det Tok meg ein tur på 4-hulskontoroll men slapp ikkje gjennom der:( dei påsto att camberet var 3 grader for mye. Og att det gjekk ikkje and å stille noe spesilt på! Skal på visning no snart, men har ikkje funne hvordan eg skal få godkjent camberet. Justerbarttopplager er jo en løsning, men tror ikkje han får det godkjent med det. Er ein e30 320 Noen som har noe tips ?
andreee Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Ville da prøvd med justerbare topplagre og hatt lokk oppå så det ikke syns. Mvh a
Kai-P. Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Du får også kjøpt originale tårnlager som justerer camberen. Da kan du bruke de originale hettene også. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... ing_parts/
fredden3 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Ville da prøvd med justerbare topplagre og hatt lokk oppå så det ikke syns. Mvh a Men dei skal nå ha bilen opp på bukk på biltilsynet. Så dp ser dei det vel undenfra. Men er en lösning ja vert ett Fårsök kansje !
fredden3 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Du får også kjøpt originale tårnlager som justerer camberen. Da kan du bruke de originale hettene også.http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... ing_parts/ Ja, men det er jo bare + - 30 min, altså 0,5 gradet. Og eg har 3 grader får mye camber: Grensen går vel på 1.5 grader for mye camber
Kai-P. Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Ah, det er det +/-30 min betyr, altså. Da holder det ikke, nei.
fredden3 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Ah, det er det +/-30 min betyr, altså.Da holder det ikke, nei. Ja, er nesten sikker på att det. Men er det ikkje noen plass han kan kjøpe skjikkelige justerbare tårnlager med TUV papir da ? Blir det legd i hele tatt ?
Kai-P. Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Mener Gs leverer K-Sport senkesett med Tüv nå, kanskje topplager også?
fredden3 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Mener Gs leverer K-Sport senkesett med Tüv nå, kanskje topplager også? Har snakka me gs å dei leverakje topplager med tuv. Har som sakt supersport 60/40 45mm fjørbein. Kan eg da sette pæ 40 fjører fremme uten om å gjøre noen anna endring? Å få det godkjent med 40/40 . Då vil jo cambert rette seg opp når den blir høgre framme, sant ?
fredden3 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Lure på å sette på justerbart tårnlager åsso fare på 4-hjuls kontroll. Få det godkjent å stempla. Og når ej skal på visning på biltilsyne tar eg av tårnlageret som ikkje er tuv på og viser den med stemplet papir fra 4-hjuls kontroll att alle vinkler er ok Kan det fungere ?
Hawkon88 Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Det spørs vel om biltilsynet kontrollmåler camber det..
e36touring Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Men en liten tanke som slo meg: når supersport laget dette settet og fikk tuv til å godkjenne det så vil jeg da tro at det var montert på en bil som bare var senket, og ikke utrusta med justerbare topplager. Altså fikk de tuv godkjennelse på en slik bil med den camberen. Eller? Andreas.
Mcgyver Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Det spørs vel om biltilsynet kontrollmåler camber det.. Det kan jeg aldri tenke meg at de gjør... Sett på justerbart topplager og prøv. De gangene jeg har vist senkesett på bt har de hverken åpnet panser eller bagasje, kun sett nr på fjær og tittet på papirene. Jeg hadde satset på at de ikke ser det, noe de mest sansynlig ikke gjør..
fredden3 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Det spørs vel om biltilsynet kontrollmåler camber det.. Det kan jeg aldri tenke meg at de gjør... Sett på justerbart topplager og prøv. De gangene jeg har vist senkesett på bt har de hverken åpnet panser eller bagasje, kun sett nr på fjær og tittet på papirene. Jeg hadde satset på at de ikke ser det, noe de mest sansynlig ikke gjør.. OK! Då satser eg på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå