Richie85 Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Har hatt eisenmann på to av bilene jeg har hatt, ikke vært problemer med montering. Bil nr 1 ble det satt klemme på, som anvist av eisenmann. Bil nr 2 ble sveiset p.g.a soundrohr og fordi jeg ønsket det.. ville heller ikke her vært noe problem å klemme på plass. Kristian323 på forumet har eisenmann som er satt på med klemmer, 2mMy hadde 4 rørs system på en E39 som var klemt. Har enda ikke vært borti tull med passform fra eisenmann. Kjør på. Dyrt, men man får det man betaler for..!
LianLi Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Ja, høres bra ut, følger det med klemmer eller? Trengs det noen slags form for pakning da? Men man må vel fremdeles kappe røra eller?
Richie85 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Følger med klemmer, må selvsagt kappe av den originale eksosen...
LianLi Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Høres bra ut, ble bestilt 2x83mm eisenmann nå så Gleder meg som en unge til jeg får monterte det på M3an
Richie85 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Grattis! Blir nok veldig veldig bra! Du vil ikke angre
bbmw Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Hei, jeg vurderer eisenmann til min e36 m3, er dette bolton ala scorpion eller må man kappe og sveise?Andre eksos merker som anbefales som er forholdsvis ganske stille under normal kjøring, men som har veldig bra lyd når man gir på? Må være bolton. Scorpion har jeg hatt på 328, men synes dette er for bråkete til normalt færdsel. Takker for svar Eg kan jo ikke uttale meg for E36 da. Men eg har Eisenmann på min E30 M3. Nydelig skarp fint (litt sånn rallyaktig ) lyd og veldig fornøyd med passformen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå