Fixfax Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Klarer man seg med orginalradiator? skal ikke ha noe hinnsides effekt uttak. er forresten 320 radiator men er vel lik 325 sin? hvordan vifte er mest effektiv? kan jeg sette koble den til en bryter via ett rele? eller skal den styres via sprutet? kansje en 67 graders termostat? eller er det bare og drite i? og skaffe seg en 535 radiator?
oddis Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Skaff 65 graders termostat og sett dit en radiator fra E28 535. Samt en sugende vifte (på motorsiden av radiator) med minst 2500cfm. Da burde du være godt sikret. Orginal radiator blir på i noen situasjoner ALLTID et problem. Styre vifta via sprut blir nok best, mtp at du ikke er avhengig at en termostat er med på notene. Det plukker bort et usikkerhetsmoment.
Fixfax Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 er e28 m525 radiator directe replacement? eller skal denne lavere enn 325 radiatoren? hva med radiatorslangene?
oddis Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Radiatoren skal passer på facelift om jeg husker rett (fester nede på sidene). På preface må man iallefall lage litt braketter. Men det er kjempeenkelt. Litt forlenging av radiatorslanger/bender må til ja. Men som sagt, alt på veldig basic nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå