Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen ser pen ut! :) ser stilig og clean ut allerede på disse bildene. Og flott at du fikk fiksa en hel god del på bilen da :) Så god som ny den nå?

...Noen som vet om det er samme størrelse på brakettene på coupe og touring?

Nei, de er annerledes. Men du får tak i M5 kopi til sedan/touring. Ekte M3 speil går også men må modde noe. Ellers høres planene flotte ut, har tenkt i samme baner som deg :)

Fått på precut filmen?

Skrevet

Takk for det :)

Ja, bilen ble bra den, godt å få bort rusten :D

Kvikna til med ny turbo og. Spesielt etter en ferietur på 270mil tidligere i sommer. Ble en ny bil :!: Håper EGR bypassen bidrar til at den aldri går seg så "tett" som den var igjen.

Vi får se hva det blir til, må i alle fall ha noen speil som er litt mindre klumpete. Så et par M3 speil på finn til 900kr, så var de jeg tenkte på. Men da utgår de :)

Precut filmen er ikke kommet enda, men håper å få den før helga.

Syns for store felger ser teit ut. Og tror 18 trives bedre på de forholdsvis elendige veiene som er her i strøket. Men ser i ettertid at den hadde tålt 19 sånn rent vissuelt sett :wink: Og skal senke så mye at jeg må kjøre pent uansett :lol: Vi får se, man vet aldri hva neste sommer bringer... hehe :)

Skrevet

Jeg også vurderte 18 for komfort og pga veier. Men glad jeg gikk for 19. De ser bedre ut, har 2step lepper, forskjellige bredder på kant foran/bak. Disse felgene ser i tillegg ganske små pga utformingen. 19" CSL felger ser mye større ut enn disse i 19". men men som du sier, du skal jo senke en del :)

Hvis du finner org M3 speil til bare 900kr så er det bare å slå til. Og modde speilbasen litt for tilpassning, kan ikke være så vanskelig. Så en DIY tråd på e46fanatics.com Tror disse speila blir finest på bilen.

Jeg har også vurdert å sote vinduene, men blir det lett å ta precuts av hvis man blir stoppet?

Skrevet

Har vært på PKK i dag.

Må bytte blinklyspærer, en skiltlyspære, samt bakre bærebruforinger foran.

Har bestilt GS-performance foringer. Så får vi se om de funker bra :)

Skrevet

Åja, trodde du hadde tenkt til å handle felger. Høres ut som du har kjøpt allerede. Speila så fine ut de, så litt rar fra enkelte vinkler imo. Men sikkert bedre i real-life. Likte med LED lys i bunn av speila, blir noe som ikke alle andre har. Jeg hadde litt lyst til å modde slikt på dørhåndtak.

Hvorfor måtte du bytte blinklyspærer og skiltlys? krom og led lys? Bare lurer i tilfelle jeg må bytte ut mine før jeg sender på EU neste mnd.

Skrevet

Har kjøpt felger ja :)

Det orange laget utpå pærene var sprukket, så blinket ikke orange nok... 2er feil! :roll:

Skiltlyspæra var gåen. 1er.

Lys i speila er ikke min smak :P

Fikk sotfilmen i dag. Prøvde meg på 1 vindu, men blir for useriøst og knotete å sote uten å ta glassene ut av døra. Ble enig med meg selv om å ta de ut og sote i forbindelse med bytte av speil. Må vel av med dørtrekkene uansett da så :wink:

Usikkert når det blir gjort.

Skrevet

Da har jeg fått tak i E46 M3 kopi speil, fra Robbi3 her på forumet.

Disse er til coupe men satser på at det går smertefritt å modde dem til å passe :)

Skulle denne tråden egentlig vært plassert under prosjekter?

Skrevet

Tror tråder under prosjekter handler mer om større prosjekter, der folk plukker ut motorer, interiør, omlakkerer++ - større prosjekter som tar lengre tid. Jeg har plasser mitt tråd her, fordi jeg en gang iblant gjør en liten modd - små ting.

her er en DIY hvis du ikke har sett den

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=675377 - burde vel være lik fremgangsmåte? kan se ut om det blir litt jobb med å få speila til å passe.

Skrevet

Ja det var det jeg tenkte, så la den her. Men var ikke sikker :)

Ja så den. Lars89 linket til den i en annen tråd.

Blir litt jobb, men det ser da ut som det skal gå greit med litt tålmodighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...