Gå til innhold

02 320dt M-tech II. Dippet osv.

Pelton
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen ser pen ut! :) ser stilig og clean ut allerede på disse bildene. Og flott at du fikk fiksa en hel god del på bilen da :) Så god som ny den nå?

...Noen som vet om det er samme størrelse på brakettene på coupe og touring?

Nei, de er annerledes. Men du får tak i M5 kopi til sedan/touring. Ekte M3 speil går også men må modde noe. Ellers høres planene flotte ut, har tenkt i samme baner som deg :)

Fått på precut filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja, bilen ble bra den, godt å få bort rusten :D

Kvikna til med ny turbo og. Spesielt etter en ferietur på 270mil tidligere i sommer. Ble en ny bil :!: Håper EGR bypassen bidrar til at den aldri går seg så "tett" som den var igjen.

Vi får se hva det blir til, må i alle fall ha noen speil som er litt mindre klumpete. Så et par M3 speil på finn til 900kr, så var de jeg tenkte på. Men da utgår de :)

Precut filmen er ikke kommet enda, men håper å få den før helga.

Syns for store felger ser teit ut. Og tror 18 trives bedre på de forholdsvis elendige veiene som er her i strøket. Men ser i ettertid at den hadde tålt 19 sånn rent vissuelt sett :wink: Og skal senke så mye at jeg må kjøre pent uansett :lol: Vi får se, man vet aldri hva neste sommer bringer... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vurderte 18 for komfort og pga veier. Men glad jeg gikk for 19. De ser bedre ut, har 2step lepper, forskjellige bredder på kant foran/bak. Disse felgene ser i tillegg ganske små pga utformingen. 19" CSL felger ser mye større ut enn disse i 19". men men som du sier, du skal jo senke en del :)

Hvis du finner org M3 speil til bare 900kr så er det bare å slå til. Og modde speilbasen litt for tilpassning, kan ikke være så vanskelig. Så en DIY tråd på e46fanatics.com Tror disse speila blir finest på bilen.

Jeg har også vurdert å sote vinduene, men blir det lett å ta precuts av hvis man blir stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, trodde du hadde tenkt til å handle felger. Høres ut som du har kjøpt allerede. Speila så fine ut de, så litt rar fra enkelte vinkler imo. Men sikkert bedre i real-life. Likte med LED lys i bunn av speila, blir noe som ikke alle andre har. Jeg hadde litt lyst til å modde slikt på dørhåndtak.

Hvorfor måtte du bytte blinklyspærer og skiltlys? krom og led lys? Bare lurer i tilfelle jeg må bytte ut mine før jeg sender på EU neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt felger ja :)

Det orange laget utpå pærene var sprukket, så blinket ikke orange nok... 2er feil! :roll:

Skiltlyspæra var gåen. 1er.

Lys i speila er ikke min smak :P

Fikk sotfilmen i dag. Prøvde meg på 1 vindu, men blir for useriøst og knotete å sote uten å ta glassene ut av døra. Ble enig med meg selv om å ta de ut og sote i forbindelse med bytte av speil. Må vel av med dørtrekkene uansett da så :wink:

Usikkert når det blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tråder under prosjekter handler mer om større prosjekter, der folk plukker ut motorer, interiør, omlakkerer++ - større prosjekter som tar lengre tid. Jeg har plasser mitt tråd her, fordi jeg en gang iblant gjør en liten modd - små ting.

her er en DIY hvis du ikke har sett den

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=675377 - burde vel være lik fremgangsmåte? kan se ut om det blir litt jobb med å få speila til å passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...