Pelton Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 2002 320d Touring -Sølv -M-Tech II -Shadowline -Alacantara delskinn sport. Bilen når jeg kjøpte den 2009 Ps 2010: 2011: 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Bilen ser pen ut! ser stilig og clean ut allerede på disse bildene. Og flott at du fikk fiksa en hel god del på bilen da Så god som ny den nå? ...Noen som vet om det er samme størrelse på brakettene på coupe og touring? Nei, de er annerledes. Men du får tak i M5 kopi til sedan/touring. Ekte M3 speil går også men må modde noe. Ellers høres planene flotte ut, har tenkt i samme baner som deg Fått på precut filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Fin denne! Men hvis du skal bytte felger, noen grunn til at du vil holde deg til 18" og ikke gå opp til 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Takk for det Ja, bilen ble bra den, godt å få bort rusten Kvikna til med ny turbo og. Spesielt etter en ferietur på 270mil tidligere i sommer. Ble en ny bil Håper EGR bypassen bidrar til at den aldri går seg så "tett" som den var igjen. Vi får se hva det blir til, må i alle fall ha noen speil som er litt mindre klumpete. Så et par M3 speil på finn til 900kr, så var de jeg tenkte på. Men da utgår de Precut filmen er ikke kommet enda, men håper å få den før helga. Syns for store felger ser teit ut. Og tror 18 trives bedre på de forholdsvis elendige veiene som er her i strøket. Men ser i ettertid at den hadde tålt 19 sånn rent vissuelt sett Og skal senke så mye at jeg må kjøre pent uansett Vi får se, man vet aldri hva neste sommer bringer... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Jeg også vurderte 18 for komfort og pga veier. Men glad jeg gikk for 19. De ser bedre ut, har 2step lepper, forskjellige bredder på kant foran/bak. Disse felgene ser i tillegg ganske små pga utformingen. 19" CSL felger ser mye større ut enn disse i 19". men men som du sier, du skal jo senke en del Hvis du finner org M3 speil til bare 900kr så er det bare å slå til. Og modde speilbasen litt for tilpassning, kan ikke være så vanskelig. Så en DIY tråd på e46fanatics.com Tror disse speila blir finest på bilen. Jeg har også vurdert å sote vinduene, men blir det lett å ta precuts av hvis man blir stoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Er sant det du sier, har angra litt. Men men.. får gjøre det beste ut av det Speilene er neppe org. Her er også et godt alternativ. http://schmiedmann.no/3_serie/E46/utsty ... .htm#16307 Vet ikke, tipper det er vanlig film. Satser på å ikke bli stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Har vært på PKK i dag. Må bytte blinklyspærer, en skiltlyspære, samt bakre bærebruforinger foran. Har bestilt GS-performance foringer. Så får vi se om de funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Åja, trodde du hadde tenkt til å handle felger. Høres ut som du har kjøpt allerede. Speila så fine ut de, så litt rar fra enkelte vinkler imo. Men sikkert bedre i real-life. Likte med LED lys i bunn av speila, blir noe som ikke alle andre har. Jeg hadde litt lyst til å modde slikt på dørhåndtak. Hvorfor måtte du bytte blinklyspærer og skiltlys? krom og led lys? Bare lurer i tilfelle jeg må bytte ut mine før jeg sender på EU neste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Har kjøpt felger ja Det orange laget utpå pærene var sprukket, så blinket ikke orange nok... 2er feil! Skiltlyspæra var gåen. 1er. Lys i speila er ikke min smak Fikk sotfilmen i dag. Prøvde meg på 1 vindu, men blir for useriøst og knotete å sote uten å ta glassene ut av døra. Ble enig med meg selv om å ta de ut og sote i forbindelse med bytte av speil. Må vel av med dørtrekkene uansett da så Usikkert når det blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Da har jeg fått tak i E46 M3 kopi speil, fra Robbi3 her på forumet. Disse er til coupe men satser på at det går smertefritt å modde dem til å passe Skulle denne tråden egentlig vært plassert under prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Tror tråder under prosjekter handler mer om større prosjekter, der folk plukker ut motorer, interiør, omlakkerer++ - større prosjekter som tar lengre tid. Jeg har plasser mitt tråd her, fordi jeg en gang iblant gjør en liten modd - små ting. her er en DIY hvis du ikke har sett den http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=675377 - burde vel være lik fremgangsmåte? kan se ut om det blir litt jobb med å få speila til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Ja det var det jeg tenkte, så la den her. Men var ikke sikker Ja så den. Lars89 linket til den i en annen tråd. Blir litt jobb, men det ser da ut som det skal gå greit med litt tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Har byttet egr til egr bypass idag. Bildene taler for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Fått spacere idag. Men venter på bolter fra GS. Og forøvrig også på nye senterkopper. Vente vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Tøff touring du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå