umotorsport Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Har montert hengerfeste på bilen min nå, men mangler den lysmodulen til tilhengerlysene. Kan jeg koble meg direkte på ledningene til baklysene i bagasjerommet eller må jeg ha den modulen? Noen som evt. har en slik modul til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Du KAN koble deg på baklysene, men da begynner elektronikken å krangle. Jeg ville gjort det skikkelig med ledningsnett og modul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Denne modulen er vel egentlig bare til tåkelys og ryggelys på hengeren? dvs at hvis du bruker tåkelys bak når du kjører med henger så lyser ikke tåkelysa bak på bilen men bak på hengeren isteden og det samme med ryggelysa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Sikker? For jeg har verken ryggelys eller tåkelys på hengeren så det trenger jeg jo egentlig ikke? Hvordan får jeg koblet på lysene uten modulen da for det virker som alle ledningene går gjennom kontakta til modulen? Har ledningsnettet så mangler bare modulen, men den er jo så inni helvettes dyr ny og viss elektronikken begynner og krangle uten modulen gidder jeg ikke og koble direkte på baklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=152 Dette fungerer,og er ett billig alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Den var ikke dum, takk for tipset oil drop man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Bare hyggelig ,har selv gjort det på denne måten på 2 E39er,og det fungerer helt utmerket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Da blir nok dette løsningen for meg også viss jeg ikke får tak i en slik modul billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Har liggende ledningsnett og modul. Intr i å gi ett bud på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå