h0vding Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Jeg skal skifte tannstang på min e36 318 91 mod. Er dette vanskelig? Og er det noen som har en guide/gidder å lage en liten guide til meg? Setter stor pris på svar.
Fisher Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Jeg ska gjøre det på min etterhvert.. Å etter som jeg ser så er det noen skruer som holder fast selve tannstanga.. 2skruer med slanger som må av den.. og de indre drivleddene.. og krysset en plass fra rattstammen.. Å alt er ganske greit å komme til tror jeg.. Bruk gs sine bilder til å planlegge arbeidet eller kjøp ei haynes bok Det har jeg Ellers fant jeg billig e36 tannstang ny på koed for 3500 om jeg husker rett
h0vding Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Takker for tips! Kan bli nyttig har fått tak i en brukt tannstang i god stand
Fisher Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 hehe okey.. heldig du ;P orker ikke brukt når jeg får ny til 3500 Hadde jeg hatt et bra kamera kunne jeg sikkert tatt bilder fra haynes boka eller nå.. men den referer ofte til andre kapitler mens du hold er på.. Så du burde kanskje kjøpe en egen.. torsodd eller ka fan det heita selg te rundt 300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå