Steffen_82 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Noen som har sett min gamle 320 diesel? Ligg fleire bilda i denna tråden. viewtopic.php?f=6&t=65538 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Send "regnr BR46340" til 2282, så får du opp navnet på nåværende eier.. deretter kan du vel søke opp navnet via gulesider f.eks, pen bil! Er det et visst savn? hehe. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Send "regnr BR46340" til 2282, så får du opp navnet på nåværende eier.. deretter kan du vel søke opp navnet via gulesider f.eks, pen bil! Er det et visst savn? hehe. Pen bil! SAvnet er der, selvom jeg har en 2005 modell 530 dat i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Hehe.. sånn det blir vettu! Savner selv gamle bilen som jeg hadde får 6år siden.. selvom den er tilsalgs nå, så er det ikke bare å handle, dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 bildet er jo tatt på billingstad trafikkstasjon:P hehe artig:P har ikke sett den i bærum tror jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 bildet er jo tatt på billingstad trafikkstasjon:P hehe artig:P har ikke sett den i bærum tror jeg:P var en litt eldre kar som hadde bilen, å hadde ikke hatt den så lenge før jeg kjøpte den.. savner den bilen, var spesielt med det interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 var faktisk på den trafikk stasjonen idag:) måtte bestille meg nye skilt:P parkerte på samma plassen som bildet er tatt xD hehe:P hvordan interiør var det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 var faktisk på den trafikk stasjonen idag:) måtte bestille meg nye skilt:P parkerte på samma plassen som bildet er tatt xD hehe:P hvordan interiør var det i den? brun orang skinn interiør;) meget pent synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 var faktisk på den trafikk stasjonen idag:) måtte bestille meg nye skilt:P parkerte på samma plassen som bildet er tatt xD hehe:P hvordan interiør var det i den? brun orang skinn interiør;) meget pent synes jeg.. Det er lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 var faktisk på den trafikk stasjonen idag:) måtte bestille meg nye skilt:P parkerte på samma plassen som bildet er tatt xD hehe:P hvordan interiør var det i den? brun orang skinn interiør;) meget pent synes jeg.. Det er lekkert! jepp. ikkje noe alle har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå