Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god gammel 325 ix som fusker på lave og høye turtall. På lave er det ganske brå fusk. Harde. På høye virker det som det er en sylinder som kommer å går. Drar jeg den pent opp skjer ingenting, pådrag så fusker den.

Det jeg har byttet er:

styreenhet

lmm

plugger

rotor

fordelerlokk

Noen som har noen ide om hva dette kan være?

Kan også sies at den går veldig fett på tomgang. Hc en ligger på 3000, skal være under 300. på vanig kjøring går den fint, og bruker da 0,85 på mila.

Håper noen har noe tips som kan hjelpe, da jeg føler jeg snart har prøvd alt. Noen som vet om det går ann å feilsøke på diagnose kontakten på disse?

Skrevet

denne har katalysator ja, 88 mod står det i signaturen hans. hva slags lmm satt du på? en annen som er 25 år gammel? ta av kontakten og se om den da endrer seg, prøv og eventuelt koble av lamnda sonden.

selv om sonden ikke er i funksjon ved bånn gass har jeg for meg.

prøv start gass og se etter vakum lekk

Skrevet

Dette er ikke lett skal dere se, bilen er en preface lift, uten katt, produsert i 1988, men regga i 1990. Så er en prefacelift, uten kat. Start gass skal jeg prøve. Har satt på en like gammel ja, hehe, men den begynner å slite noe veldig om jeg kobler den av, så stoppe. Har prøvde å gjøre det samme med temp føleren som sitter i forkant av innsuget, da ruser den seg opp til 2000-3000 omin. Vet ikke om det er noe til hjelp, men dette skejr iallefall. skal ta en titt med start gass i morgen. Takker foreløpig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...