opasb Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 trenger ett map til sprutet mitt så jeg kan bruke til innkjøring av motor.. ugunstig og mappe bil i benk uten innkjøring av motor... har ms 1. 600cc dyse osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 hva vil osv si? justerbart kamdrev? er det juster isåfall hvor mye? trigger opsett? jeg har ikke altså, men er vel ok og gi litt mere info enn 600cc dyser. kompforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Har en map som sikkert et et greit utgangspunkt.. Send meg epost adresse om du vil ha;) Org tenning? Bare å endre dyse str i basic settings.. C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Komp 8;1 Justerbart kamdrev, skal sjekke hvor mye den er justert. Bare fin innkjøring ig oppstart det skal brukes til. Wikranracing@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå