Mpowerman Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Kupeviften lever sitt eget liv... Som oftest så går den ikke i det hele tatt, men hvis jeg bremser eller kjører over en fartsdump så kommer den på på fullt og går ikke å stille ned. Hva i all verden kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Prøv å bytt motstanden du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Har hatt diagnose på mekonomen nå. Der kom det opp feilkode 0015 trykkføler. Men de kunne ikke si hvilken del dette var. Motstanden er vel ikke en trykkføler så vidt som jeg vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Hmm..det er jeg neggu ikke sikker på. Og skulle det vise seg at det er selve vifta som er gåen så har jeg flunk ny liggende =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 motstanden, eller sluttrinnet er så og si alltid det som er feil, da "generasjon 1" hadde grunnleggende design feil. hadde aldri betalt for en diagnose der de ikke kan si hvilken komponent det gjelder engang.. amatørmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Noen som vet hvor denne sitter på E39? Er den til venstre under hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Sitter som dere sier under hanskerommet, tar maks 15min å bytte denne fra du åpner døra til du starter bilen igjen, en veldig grei jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå