snabbast Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Bilen (e34) er til tider svært vanskelig å få start på, av og til kan jeg vri nøkkelen flere ganger uten at den kinner, før jeg til slutt får "tvingt" den i gang med speeden. Kan også legge til at den flere ganger dauer i tomgang, inn mot kryss og lignende, samt at når den av og til står i tomgang hopper turtallet opp og ned. Batteriet ble forøvrig byttet forrige vinter. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snabbast Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrick.. Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Da jeg hadde lignende problem, så slet bilen med å holde seg i live på tom gang, og vis jeg kjørte med feilen ble turtall sperren flyttet nedover mot null. og slet veldig med å starte bilen. dette viste seg å være veivakselsensor, men det er en dyr del og bare bytte for å prøve. Ta en diagnose av bilen så vet du sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå