kabeldeigen Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hei, noen som liggende en radio unit til E39? Må være den som er på bilde,,, trenger ikke cd-spiller.... Display på virke 110%, ikke noe pixelfeil.
Bjornhbjelland Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=139902 Fungerer helt fint! Hadde den i min bil.
kabeldeigen Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Takker for tilbudet,men synes den andre har et finere i design.
rindegut Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 det er flere forskjellige typer mid , du må sette inn samme som du har fra før . jeg har en som ser likedan ut som den du har bilde av . men den har også tlf knapp på høyre siden . den har ikke pixelfeil
kabeldeigen Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 det er flere forskjellige typer mid , du må sette inn samme som du har fra før . jeg har en som ser likedan ut som den du har bilde av . men den har også tlf knapp på høyre siden . den har ikke pixelfeil Ja, har sett litt på den...men vet ikke om den vil virke siden jeg ikke har tlf montet i bilen.. kanskje noen vet??? Pris???
rindegut Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 vil ha 1000 for den , dette er den med store computeren , men om den passer når du ikke har telefon vet jeg ikke
Bjornhbjelland Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 eg har den med tlf valg på, selv om eg ikkje har tlf. Ettermonterte MID og Cd spiller etter at den gamle cd spiller røyk. Var plug and play det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå