AlXz Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Her er litt bilder av eksosen også. Denne har lekkasje.. katalysatoren tror jeg. (mulig flere plasser:p)
Sheamus Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Selger du deler av eksosanlegg? Tenkt meg fra katalystor til frontrør med lambdasonden eller hele om du vil kvitte med
AlXz Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Ja, kan det. Ta det på pm? Den delen etter de 2 katalysatorene er det stoort hull i på undersiden.
joachim sørlie Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 motor og gir passer i e28 eller? isåfall er det bare og sette det inn?
bmw_man Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Det passer ikke helt. du må bytte motorfester og eksos-manifoiler. ellers må du også koble om fra E28 motorstikk til E34 motorstikk. ikke umulig, men det finnes noen feller å gå i. E28 servopumpe passer ikke rett på heller.
joachim sørlie Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 så det du sier er at jeg må bytte motor fester, og eksos manifoiler, det skal gå! men er ikke sånn altfor gammel så vet ikke helt hva motorstikk er... men er det mye jobb med det? desverre! vet du hva du må gjøre for og få servoen til og passe da?
AlXz Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Skal muligens bruke dette selv dessverre. Har fjernet det fra andre annonser..
Olan Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Skal muligens bruke dette selv dessverre.Har fjernet det fra andre annonser.. Er interessert hvertfall, kunne trengt noe mer power i min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå