linren Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Da kona plutselig kom inn på skole og skal være mye borte i uka så vurderer jeg å bytte ut min m5. Den er litt for spesiell å bruke som "barnehage"bil etc. Kan vurdere bil i innbytte...enten billigere eller i samme prisklasse. Da helst stasjonsvogn Info om bilen; Ombygd fra 88 520 til 91 m5 3,6. Alt er selvsagt godkjent i vognkort. Km er ca 133000. Dette tørr jeg ikke garantere men bilen og dokumentasjonen som medfølger tyder på at dette kan stemme. Bilen har MYE utstyr som bla: -El seter -El nakkeputer foran/bak -El solskjerm i bakrute -Solskjermer i sidene bak -Klima -Meget fint sort skinn-interiør -18" Hartge design felger -Chippet...(meget kvikk til å være 3,6,..) -4* El vinduer -Avblendbart speil-Store kjørecomputeren +++ Bilen er generellt meget bra. Lite rust og lakkert for 3 år siden så meget fin å se på. Bilen prises til 150000,- Noe jeg mener den er verdt da den er i så god stand. Kom som sagt gjerne med forslag til innbytte.. Kommer flere og bedre bilder etterhvert men her er ett hvertfall; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 V70 1997 2.5 TDI Automat i mellomlegg? ta kontakt 95801497 vist interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Noen bilder. Dårlige kamera og små-møkkete bil men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Fargen er forøvrig en rødfarge fra Porsche.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hadde jeg hatt penger og mulighet for en slik bil nå ville jeg gitt deg et bud. Men desværre et dårlig tidspunkt6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Flott bil! Lykke til meg salget! Meeeen, M5 i noe annet en BMW-farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Syns fargen kler bilen godt. Litt skarpere enn org bmw rød. Ellers ganske lik. Bilen er forøvrig meget pen i lakken. Kan også selges med org m5 hjul på piggfrie vinterdekk. ER ÅPEN FOR BUD OG EVT BYTTEFORSLAG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 4222708234 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Ikke helt det jeg trenger men kom med ett mere konkret forslag på PM og evt bilder av hele bilen så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Like ved Vålerbanen i hedmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Nypris...hbo 130000,- Inbytte vurderes fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ingen? Kom med bud/bytteforslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknes Motor Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå