_anders Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 '89 325i org m-tech II bil. Motor: M30b30 blokk, b35 veiv, Eagle H-profil råder, m102 stempel med ventiluttak, pianotråd, M102 topp, natriumkjølte eksosventiler, omslipt z55 kam, HD-vipper, ganske grovt portet. JAAS grenrør, BW372 ar1.00 turbo, 50mm wastegate, 3,5" eksos, JAAS innsug, 80mm spjeld, prescision 990cc dyser, 2stk bosch 044 pumper, 60L fuelcell, Electromotive II innsprut. Benket ca 640hk/780Nm på 98 blyfri og 1,7bar. 733hk/890Nm på racefuel og 2bar. Drivverk: Tilton 7,25" clutch, Getrag s420G girkasse, innkorta mellomaksel fra e39 540, sveiset diff fra e23 7-serie, sviktstålaskler fra PPF. K-sport understell og frambremser. Polyforinger rundt om. Bygd om til 5.bolt fram med e36 nav. Originale BBS LeMans 8,5 og 9,5x18" med 215/35 og 225/40 dekk. Interiøret er ribbet, Sparco sprint, instrumenta er utbyttet med Autometer sport comp målere , skrapt asfaltmatter og lakkert gulv. Skrudd halvbur. Org svart innertak. Fjernstyrt sentrallås. Sikkert noe jeg har glemt Er ikke desperat etter å selge så prisen er som den er, men jeg synes ikke den er overpriset. 210 000,- Tlf: 47 17 14 04
_anders Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Heh, bilder er fint... Motorrom: Interiør: Bremsepapirer: Instrumenter: Film: (dette er med gamle turboen)
Clerion Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Nydelig, skulle ønske jeg hadde 210 000 til overs ;D
_anders Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Hmm. Nå skjedde det noe snodig her. Flere av innlegga kom bort, og tråden forsvant bakover? Jaja. Fremdeles til salgs. Raceready, bare fylle bensin og skifte dekk!
Ghstrider Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 står den på skilt nå eller? er det holdbart dette?
Anbefalte innlegg