Swooper Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Kjøpte meg ei stasjonsvogn 318 med is motor av en kamerat.. Når kameraet min satt ned bilen sveiv den greit, men når vi skulle ha start på 2 uker etterpå ville ikke bilen svive. Kameraten min styrte litt og fant ut at et rele til bensinpumpa var gåen så han byttet denne og fikk liv i bensinpumpen. Men bilen vil fremdeles ikke starte. Han snakket noe om at det var 2 bensinpumper på denne bilen, noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Andre innspill på hva som kan være galt og hva jeg kan sjekke tas imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Noen som kan fortelle hvilken av alle disse slangene som er bensinslangen? Ingen som har noen formeninger om hva jeg burde sjekke for hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Første bud er at det er gnist, så sjekk plugger og coil f.eks... Om dette er i orden kan du jo sjekke om den i heletatt får bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Ja, det er nå greit nok men må jo nesten se hva som er bensinslangen for å finne ut om den får bensin eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Bilen får ikke gnist og ikke bensin.. Typisk coil problem eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Ingen som har noen svar? Har hørt at coil er en svakhet på disse bilene.. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå