Gå til innhold

Brilliantrot 1989 facelift 318i Touring EUOK 10.000kr

Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen intresse for denne bilen, så tenkte å legge ut en liten annonse

Bilen står i Grue, Hedmark.. (Ca 4 mil fra vålerbanen)

f81tspgbclx1qpsj3qh1_thumb.jpg

Prisant sånn den står er ca 12000kr

Den er nå eu godkjent 2/9-2010 (jeg har ikke skilter på den, men det kan selvsagt ordnes før salg, må betales omreg og halv årsavgift)

Deler som jeg har byttet nå:

- Bærebruer foran inkl exsentriske foringer

- Satt på senkesett siden det var knekte fjærer

- Ny bremseklosser

- Nye brekkwire

- Skiftet de fremste foringene i bakstilling

- Alt av bremserør/slanger i bakstilling er nytt

- Hvite blink foran

- Nye linser i lampene foran

- Innkjøpt edition leppe (enda ikke montert, men den kommer)

- Sorte nyrer og lyktesenkere

Bilen er igrunn meget bra for rust, det er noe på bakluke og nederst på ett par dører, men ikke noe av betydning.. Er skiftet en fremskjerm så fargen matcher ikke 100% på den, og frontplata er bittelitt bulkete men hadde ikke tenkt å bytte den da det ikke er mye å snakke om.

Flere bilder kan skaffes.. Bildene nedenfor er fra før jeg fikk satt på leppa osv.

Mathis Pettersen / 95223483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fvkvy5ftoo7syxm3amp9_thumb.jpg

yw9a4qz79gqdiaocnhnj_thumb.jpg

o6wb1vc9ybzxuadvyp6y_thumb.jpg

5bl2gscmfj0mc6fzc5hh_thumb.jpg

av6itsnrq9i9xbjp3bzh_thumb.jpg

Her det det bilder av bilen! Leppa på det nederste bildet er altså ikke montert på bilen, men medfølger.. Cd/dvd spilleren medfølger også, den er helt ny!

Bakluke/panser har ett par flekker med sparkel etter forrige eier, har lakkboks så det går an å pynte på dette, men det får evnt neste eier ta seg av, eller om jeg finner ut att jeg har lyst selv en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318IS leppe er det. Er du int ri en e36 318i touring? kan ta din som delbet. min er nylig påkostet 25-30k i deler pga en eu kontroll og div lekkering + m3 front osv..

hadde tenkt med 35-39 for min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har ikke sett denne meldinga jeg, trodde jeg fikk mail da tråden ble besvart men neida..

Kunne vært intressant det ja.. Nå har jeg dessuten tatt etterkontroll og alt er i orden, klar for å registreres.. Har hengt på den leppa og lakkert litt der det var sparkel så bilen ser i bunn og grunn ikke så ille ut..

Tenkte å ta noen bilder av den etterpå og legge den ut igjen, venter litt før jeg legger den på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...