Bmwfanatic Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Lurer på om det er noen intresse for denne bilen, så tenkte å legge ut en liten annonse Bilen står i Grue, Hedmark.. (Ca 4 mil fra vålerbanen) Prisant sånn den står er ca 12000kr Den er nå eu godkjent 2/9-2010 (jeg har ikke skilter på den, men det kan selvsagt ordnes før salg, må betales omreg og halv årsavgift) Deler som jeg har byttet nå: - Bærebruer foran inkl exsentriske foringer - Satt på senkesett siden det var knekte fjærer - Ny bremseklosser - Nye brekkwire - Skiftet de fremste foringene i bakstilling - Alt av bremserør/slanger i bakstilling er nytt - Hvite blink foran - Nye linser i lampene foran - Innkjøpt edition leppe (enda ikke montert, men den kommer) - Sorte nyrer og lyktesenkere Bilen er igrunn meget bra for rust, det er noe på bakluke og nederst på ett par dører, men ikke noe av betydning.. Er skiftet en fremskjerm så fargen matcher ikke 100% på den, og frontplata er bittelitt bulkete men hadde ikke tenkt å bytte den da det ikke er mye å snakke om. Flere bilder kan skaffes.. Bildene nedenfor er fra før jeg fikk satt på leppa osv. Mathis Pettersen / 95223483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Her det det bilder av bilen! Leppa på det nederste bildet er altså ikke montert på bilen, men medfølger.. Cd/dvd spilleren medfølger også, den er helt ny! Bakluke/panser har ett par flekker med sparkel etter forrige eier, har lakkboks så det går an å pynte på dette, men det får evnt neste eier ta seg av, eller om jeg finner ut att jeg har lyst selv en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 unnskyld offtopic men hva heter den lippa? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 ok =) så fin ut som rask addon, akk kjøpt nesten lik touring synd je itte så denna før:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 318IS leppe er det. Er du int ri en e36 318i touring? kan ta din som delbet. min er nylig påkostet 25-30k i deler pga en eu kontroll og div lekkering + m3 front osv.. hadde tenkt med 35-39 for min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Har ikke sett denne meldinga jeg, trodde jeg fikk mail da tråden ble besvart men neida.. Kunne vært intressant det ja.. Nå har jeg dessuten tatt etterkontroll og alt er i orden, klar for å registreres.. Har hengt på den leppa og lakkert litt der det var sparkel så bilen ser i bunn og grunn ikke så ille ut.. Tenkte å ta noen bilder av den etterpå og legge den ut igjen, venter litt før jeg legger den på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Hvorfor er denne så tungsolgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 ti tusen norske kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Bilen er ikke hentet, men etter all sannsynelighet byttet bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 bytte i vectra a 1994 meget god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 8000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catek Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har du den enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå