RaymondJ Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Heisann, i en alder av 35 år, har jeg (mest sannsynlig) handlet min første BMW. En -99 520 Touring. Men det var mulig selger bare hadde en nøkkel, går det an å få kjøpt flere nøkler, og få kodet det opp til å funke mot startsperre, sentrallås osv? Hvem skaffer slikt?
wagon Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Det skaffer en BMW-forhandler, og koster en del pr nøkkel. Ring å sjekk med din nærmeste forhandler så får du pris
RaymondJ Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Takk for svar. Så BMW forhandler er eneste mulighet?
Dolk Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Google opp "key BMW" og du kan lese deg ihjel på alle annonsene der ute. http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q ... 23635e78d6
RaymondJ Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Og disse programmerer man opp selv? Vet jeg leste noe om verifisering av nøkler, men var usikker på om det var originalnøkler som hadde "glemt" kodingen, eler om det var nye. Og så må de jo slipes opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå