vgillestad Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hei Har ein BMW med handsfreeset for bla. Nokia 6310i ferdig installert. Bilen kjøpte eg i fjord, men har først no anskaffa meg ein mobiltelefon som passar til dette handsfreesettet. Når eg set telefonen i settet, koplar den seg tilsynelatande opp. Den begynner å lade, og dersom eg startar ein telefonsamtale, får eg lyd i høgtalarane i bilen. Derimot får eg ikkje mikrofonen i bilen til å fungere. Det kan virke som at ting (lyd,data osv) "flyt" som normalt frå telefon til bilen, men ikkje motsatt (frå bilen til mobiltelefonen). Dersom eg får ein inngåande samtale, klarer eg ikkje "å ta" telefonen ved å trykke på telefonsymbolet på navigasjonen. Det skjer ingenting. Er det nokon som veit kva som kan være gale? Er det nokre instillingar på telefon/navigasjon som må gjerast? Er det nokon som veit kvar informasjonen frå bilen "går" til telefonen (Altså kva kontaktpunkt eg bør sjekke osv). Er det noko eg kan teste for å finne kva "feilen" ligg? Bil: BMW 2002DT (e46) Navigasjon: MK3 (MKIII) Mobiltelefon: Nokia 6310i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå