Stoppie_Master Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Dette er helt nye speil, prisen er for et par. Blir levert svart matt, klar til lakkering. Speilhus er i lettmetall. Er med el justering med memory og el varme, manuell folding.
Stoppie_Master Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Opp. Ingen som skal ha speil til 7'ern sin?
Stoppie_Master Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Har utsatt bestillingen i håp om at det var flere som ville ha...
Stoppie_Master Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Det er også å få til E39. Man kan velge om det er med memory og autofold, dette er avhengi av hva du har på bilen din. Trenger en bestilling på 5 par for å klare å få gruppe rabatt...
canto Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Hei hva er prisen på autofold jeg har en E 39 med varme og autofold
Skaar Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Hvordan finne ut om eg har varme? Har ikkje memory eller autofold, men el-justering. Pris? Bmw e39
Stoppie_Master Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Beklager, men jeg vet ikke hvordan man finner ut om det er varme i speila, og jeg har bestilt en runde med slike speil, og skulle ikke bestille flere ganger. Husker ikke i farta hvor det var jeg fikk de fra....
Skaar Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Ah, ser no at det var ein gammal tråd. Sat på internett med mobilen, og tenkte ikkje over datoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå