///Kleven Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Hei, skal bygge om min 325ix til bakhjulstrekk og har derefor girkasse, mellomkasse fremre driv aksler osv til salgs, kan også selge ix bunndel om intr? Kom med ett bud om det er noe dere trenger:)
dropze Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Whyy ja, det sier jeg også.. hvorfor ødlegge en ix?
///Kleven Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 fordi ix motoren ikke var noe og ha, også byggde jeg på en vanelig 2.5l og det er ikke samme blokk, dette har vel kanskje i utgangspunktet ikke noe og si. men... bånnpanna var ødelagt, og jeg har kun det "strøkene" e30 karroseriet stående, og vil ha bakhjuls strekk, har prøvd og selge bilen men ingen som var intr, derefor jeg har begynt dette prosjektet! men for all del, bilen og driv verk er da her, så om noen er intr i og kjøpe seg en ix så ere bare og skrike!
///Kleven Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 vet ikke jeg, du kan komme med ett bud:)
Haakjin Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Bilder ? Muligens veldig interessert i hele bilen? ;p
///Kleven Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 kan sjekke opp den gir kassa, bilen står uten motor og det følger kun med bunn del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå