trmyhrer Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 hallo. Er det noen der ute som har kjørelys på e34 520i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 kjørelys? har 2 520i'er stående, men ka mener du med kjørelys? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 at lysa går på når du starter opp bilen, slik det er på nyere biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrick.. Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Det tror jeg blir vanskelig, siden bmw ikke levere det. Men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Kjørelysa på mn e34 kommer på når jeg vrir om nøkkelen, altså da uten å røre lysbryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Import biler har ikke kjørelys uten å sette på lysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 så hvis jeg skal ha det på bilen min, så må jeg koble sjøl?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Har du tegning eller forklaring på hvordan dette skal kobles? Og en annen ting, vet du hvordan jeg kobler ut startsperra på bilen min, så jeg slipper den magnet-pennen hver gang jeg skal starte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Nei, har aldri gjort det. Syns det er greit å kunne skru av lysa, men har sett det ute på nettet en plass. Du får prøve å søke litt. Startsperra vet jeg ikke noe om dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå