///Kleven Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Hei, jeg driver og "bygger" 325 motor nå, og lurer på: For mere bensin, kan jeg da sette på 528 luft mengdemåler evt dyser? og er m20b20 svinghjul lettere enn m20b25? takker for svar, MVH Anders K.
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 da må jeg spørre.. hvorfor skal du ha mere bensin?
///Kleven Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 fordi motoren nylig er portet, satt in km kam, og grenrør og da bare innbiller jeg meg att mere bensin vil hjelpe, uten om att jeg vet noe om dette:) forresten vet du hvor mye jeg kan plane en 885topp? uten att det blir for mye:) Takk!
Robbi3 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Tror det er enklere å bare få en remap på dette enn å kødde deg frem og tilbake..
takaasen Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Det enkeste er å bruke justerbar bensin regulator og sette høyere base trykk. Men ser ikke helt poenget. Får som rege nok bensin. Skal du ha det korekt så bør du gjøre som Robbi3 sier. og fålage mappen etter hvilke kam og andre mods du har. min erfaring er at man ofte får for lite bensin på høyt turtall, ofte er det den orginale pumpen som ikke klarer å levere nok trykk og flow på samme tid. men er usikker på om det gjelder m20 også. Tror du max kan ta slik at det er 124,7mm igjen. men vist du har øket løft på kammen kan det hende at ventilene tar borti stempelet ved dette målet. er ikke så kjent med m20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå