Raastad Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 hei, har en e46 på hånda, lyser på antispinn og abs og brekklampen og speedometer og forbruksmåler fungerer ikke, eier sier dette er pga 2 abs sensorer er gåene, hvis abs sensor er gåen vill da speedo og antiskrens lampe osv lyse da
Roffern Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Dette stemmer. Men hadde jeg vært deg ville jeg fått selger til å ordne problemet først. Det kan godt være abs"hjernen" som er gåen og.. å rep sett til denne koster rundt 8 lapper.
2000Touring Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Er det ikke bare å få tatt en diagnose på den, så vet du hva feilen er?
Raastad Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 men spedo meter fungerer heller ikke, han sier det er pga sensor!?
Pål B Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Det kan stemme. På min E46 var venstre ABS-sensor bak røket. Det medførte at lampene for DSC, ABS og håndbrekk lyste, samt at speedometer og forbruksindikator ikke virket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå