birken85 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 har hatt bilen et år nå så tenkte eg skulle legge ut noen bilder:P har bare frontfanger per dags dato men noe mer kommer etterhvert men stresser ikke med det:P Ting eg har gjort med bilen: -montert front -montert angeleyes i orginal lyktene -montert justerbart senkesett forran og bak -montert alpine multimedia spiller -byttet til kortere lenkarmer -kjøpt nye skilt (de gamle så ikke ut og var to forskjellige) -satt på carbon emblem -fått på sorte nyrer -fått sorte lister rundt sidevinduene (var chrome) -byttet dørhåndtak til bilens farge (var også chrome) Har lyst på sideskjørt, bakfanger og eksos som fremmhever "bmw" lyden får se hva tiden bringer er forresten sugen på et m-tec multifungsjons ratt om noen vet om et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Fin bil ! takk takk:) eg prøver og prøver så er nå godt at noen liker det:P men i bunn og grunn er jo det viktige og være fornøyd selv.. men litt respons skader aldri;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Har ikkje du prøvt og selge denne her? Ser meget bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 jo prøvde en liten periode men bytteforslaga var helt på trynet og responsen laber utenom så da ble det til at eg begynte og shine mer og mer på den så nå har eg så og si ombestemt meg helt.. men selvfølgelig alt KAN vere til salgs:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Eg presser nå bare ut noen flere bilder eg tok her i sted når det var noenlunde vær for engangs skyld:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Noen som vil bytte e36 cab`n sin i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hva med e36 coupe med 6er? Meget pen og velholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 hei, har du bilen ennå? int. i bytte i cab i avartaren min? pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 bilen er nok allerede solgt og cab er nok allerede kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå