Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt protrim for overhaling av motor?

Har sendt prisforespoersel til Protrim, Cylmo, Vsmotor og SSP.

Protrim har vel spesialisert seg paa Opel, men har gjort noen BMW bygge ogsaa slik jeg forstaar.

Om noen har gode/daarlige erfaringer med protrim saa skrik ut.

Mvh Fred

Skrevet

De gutta der altså...du får det du skal ha....hvis du er heldig....og ikke regn med å få det på tiden...

Det er det inntrykket jeg har av Protrim etter skrekkhistorier fra noen Opel venner av meg (og min eldre bror).

Relativt gode på motorer, elendige amatører pã økonomi....

Skrevet

For å si det sånn. Når du søker opp Protrim i google kommer det opp to linker på første søkesiden om at protrim er useriøse... (rett under linken til deres hjemmeside :lol: )

Vet om mellom 10-20 personer som i varierende grad er misfornøyd med Protrim.

Som sagt, fagkunnskapen er høy, buisnessforståelsen er tilsvarende i andre enden.

Skrevet

Takk for kjappe svar :)

Så de to linkene på google, så og at den fra bilforumet var bygd på en masse misforståelser..

Men når så mye som 10-20 personer har varierte(dårlige) erfaringer med den så virker dette skummelt og satse på..

Skrevet

Lite tips - hent inn pris hos Nilsen Motor AS her i Stavanger og - kjenner de personlig, og de har god erfaring med BMW. Nå har jeg ikke vært kunde hos de, men de er seriøse folk, som har drevet med dette i generasjoner (tror de er på 3. eller 4. generasjon nå). Står to E30 i garasjen akkurat nå om jeg ikke tar helt feil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...