Positiv Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Hei Da jeg har byttet ut mine seter, Selger jeg stoler fremme, og setet bak. Setet bak, er i meget god stand, uten noen antydning til slitasje. Pasasjerstolen er også hel og pen. Førerstolen er noe slitt, (se bilde) Da jeg kjøpte bilen for 10 år siden, var ramma til ryggen knekt på førerstolen, så jeg skaffet en ny ramme, som viste seg og være litt andeledes i konstruksjonen. Så trekket på ryggen, sitter ikke helt som det skal. Og man ser det på armlenene, at den ene står noe høyere opp på siden av setet, enn den andre. Dette har ingen praktisk betydning. Stoffet er av den glatte typen. Armlenene fikk jeg trukket med kunstlær hos en salmaker, for ca. en mnd. siden. Som jeg bet. kr.500,- for. Har ikke dørtrekk. Selges samlet, for kr. 1500,- Og må avhentes i Oslo. Sender ikke. Kan også byttes i noe annet. Mvh Bent
Rakessh Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Vil gjerne ha fremsetene, 1000? Må prøve å ordne meg med noen som kan hente da jeg bor laaangt unna selv. Send meg nr på pm?
Positiv Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Hei Muligens, vil vite det med sikkerhet i løpet av neste uke. Mvh Bent
mo-peder Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hei, selger du nakkestøttene bak separat? MVH Peder
Positiv Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Beklager Peder. Alt selges under et.
stianpej Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 hadde du bodd nermere møre kunne jeg ha kjøpt de av deg,hadde godt kunne ha tenkt meg et slikt interiør... har du noe peiling på frakt på noe slikt? Mvh. Stian Pettersen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå