325ti Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 E30 M3 selges til fordel for huskjøp Bilen er en godkjent ombygget 320. Alt på bilen er m3 ifra en 87 mod bil Garantert heftefri Sentral lås. el vinduer. el luke BBS RS 16" sportsskinn (2+2) Stor kjørecomp /hendelstyring Nylig rustesveiset i dørk. Alt nytt i understell/forstilling. Lilla polyforinger i bakstilling Ny vannpumpe Ny reg strammer Ny eksos (bakerste,simons DTM) Alle nye filter (GREEN innsats) Alt av pakninger i blokk og topp er nytt. samt simmeringer nye væsker overalt,motor,gir og diff. samt kj. væske og br væske alt nytt i giroverføringer samt montert "short shift" Nye gule justerbare koni bak. Nye k-sport dempertårnlager bak Nytt tårnstag forann. Nytt hjullager bak v.s (byttes før salg) nytt green innsats filter ny clutch Byttet div el motorer og rele. (sentrallås,el vinduer og el luke) Nytt batteri ny gir pose m kule og lys.(///M) Dynamoforinger nye (urethan) Servopumpe foringer nye. Nye Vakum og innsugs-slanger på motor Nye Tennplugger ifra BOSCH Nye sensorer på olje og kj.vann. (alle) Medfølger (ved pris 155 000) Evo 2 frontleppe Reg kjeder og glidere Div pakninger(topp) Div el biter Et sett med descent 15" alu Div smådeler ///M Mattesett (coupe og bagasje) Bilen ble vintern 09 sveiset opp i dørk og grunnet med epoxygrunning før jeg la et dekke med 3m 2 komponent struktur masse.INGEN vanngjennomtrenging Ut siden er kittet med hagmanns karosskitt for og bli grunnet og forseglet med hagmanns ruststopp og body sheild/tectyl Bilen er eu ok april 2010 og årsavgift er betalt. Motor er kjørt med castrol 10 w 60 oljen for BMW's S maskiner Castrol smx på gir Castrol hypoy ls på diff Castrol Kj.væske Negativt: Noen skjønnhetsfeil Slitt førerstol(vipp og justering) Dårlig hovedlys på H.s (slitt reflektor) Ikke tatt hjulstilling Kvitteringer på alt sm er handlet inn i egen Skinn ///M-væske Har også bilder ifra sveising av dørk og "bygge"prosess Jeg har kjørt på bilen 8000 km etter oppstart uten noen form for problemer.Olje og filter byttes før eventuelt salg. Bytte i annet morro kan vere aktuelt. (cosworth, eller en Audi rs/s bil.E46 eller påbegynt baneprosjekt/mellomlegg av interesse) pris : 150 000 Sikkert noe som er bortglemt eller kommet på siden teksten ble skrevet. Flere og bedre bilder kommer senere i kveld. Interiserte når meg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Interesert i en e46 320cia Mtech ? 2000modell gått 156tkm gikk igjennom Eu med 0 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Nydelig bil dirtydicky, men ikke helt for meg desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 hvor lenge har denne vært registrert i landet? når ble den evt. bygd om til m3? har ikke lyst på e28 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Ikke så sugen på e28 nei. flott bil da. Det ska du ha=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 opp en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Selge BBS'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Selge BBS'ene? Hva byr du? har en egen tråd på de faktisk. Tror jeg forlangte 7k med nye dekk. husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hmmm.. Finner ikke tråden.. Men du kan få 2 knapper, 3 ølkorker og 6000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Har nok av både ølkorker og knapper=) og forlanger 7k ;P kan vurderes solgt til 6k. men da as is med litt slitte dekk. + at jeg må ha meg en prat med gs først. her btw viewtopic.php?f=18&t=155541 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Hmms. Lm kopiene var utgått. 6500 og en sekser heineken så skal du få de;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Uffda, heineken.. Var bare litt kjipt at de var 5x120 og ikke 4x100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 hehe, Ja m3'n har 5x120 vet du=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 vetvet . Tenkte å ha dem på golfen, tviler de vil se så bra ut på falcon'en min.. o_o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Du kan jo kjøpe bilen. ska alltids få med felgene da;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå