Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det til org lykter ? det einaste du trenger er samme sokkel på pæra som er der i fra før og eit par ombyggings sokkler til e39 for å feste xenon pærene sikkelig.

det kan hende at du trenger ein motstand og som hinder canbus systemet i å slå av xenonet og gi feilmelding

skal gå fint å montere eit ombyggning sett, skal ikkje ta så veldig lang tid heller

Skrevet

slenger inn et spørsmål her jeg også, jeg har også xenon på min E39, men bare på halvlyset, hva må til for å få xenon i hellyset også ? altså i alle 4 lysa

Skrevet
slenger inn et spørsmål her jeg også, jeg har også xenon på min E39, men bare på halvlyset, hva må til for å få xenon i hellyset også ? altså i alle 4 lysa

for å få xenon i fjernlysa og så må du bytte ut halogen pæra med eit xenon kit, der kitet må ha samme sokkel som halogen pæra, pluss ombyggings sokkelen for å holde xenon pæra på plass.

om du bruker 35W eller 55W ballaster har ikkje så masse meir å sei enn at du før meir lys med 55W

Skrevet

Men vær obs på at dette ikke er lovlig pga reflektoren i lykten er beregnet på halogen pærer. Gir 2-er feil på EU-kontroll.

Skrevet

Mulig det, men dere kommer nok etter. De lokale verkstedene her oppe har vært i møte med Biltilsynet og fått beskjed om å skjerpe inn på dette.

Skrevet

For å være ærlig så syns jeg man bør "se an" bilen før man gir 2'er feil på sånt.

Jeg har som sagt ettermontert det i min E36 og det blender ikke i det hele tatt. (Ja, har møtt min egen bil etter veien)

Det er noe annet med de som setter det inn i gamle granadaer og annen drit som lyser i alle vinkler altså.

Men jeg er enig med at det bør skjerpes inn på dette.

Skrevet

Helt tullete å forby det på fjernlys. Hva er de negative konsekvensene på det? Ser ti ganger bedre enn med halogen. Men bra jeg fikk vite det før kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...