Gå til innhold

endre senking av E36, hvor mye!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. var å hentet min flotte e36 cab i dag. problemet er bare det at den er altfor lav!

kommer ikke engang inn i garasjen uten å legge igjen eksosanlegget på betongkanten.

jeg er litt nybegynner på dette og trenger derfor råd om hva slags senkesett jeg skal kjøpe. aner ikke hva som står på den nå :?: se bilde av hvor lav den er nå. jeg vurderer 20 eller 30mm foran og bak, hva tror dere?

99d2z755yt3xeciz3wrl.jpg

Skrevet

Det ser ut som 60mm foran, og et sammenklappet 40mm bak...

ville kjøpt nye 30mm eller 40mm fjærer bak, og sett om du kan ha det sånn... hvis ikke er 50mm/20mm en grei senk...

e36 er lavere bak en foran, så det ser ut som om de sitter på ræva med så mye senk som du har bak...

Skrevet

Kan minne om min, og jeg har 60/40...er litt plagsomt innimellom. Iallefall med folk i og norske fartsdumper. Min var sånn når den kom fra Tyskland. Enten får du skifte de, eller så får du planere foran garasjen din :D

Skrevet

Det ekke for lavt før hjula går rundt men bilen står rolig :)

Men om du får hevet den kanskje 20mm bak så blir det nok en del bedre med tanke på kjøring, og så blir det også også får du et litt kulere stuk ;)

Skrevet

så hva blir konklusjonen? 30/20? det ligger på 1228 DKK på schmiedmann, men aner ikke om det er noen god pris. det er da snakk om et senkesett fra "LowTec"

Skrevet

30/20 er orginal fjering på m understellet på is er det ikke det ?

jeg ville godt for 40/30 jeg hadde 60 / 40 og til tider var det ubruklig men en kammerat hadde 40 / 30 og den var riktig høyde og så senket ut etter min smak da. spørs jo hvor mye dumpler og høye kanter du kjører over daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...