Gå til innhold

Min M3 E36 Cab individual

ArildSN
 Share

Anbefalte innlegg

Etter Mye om og men og leting etter rette bilen, havnet til slutt en M3 i garasjen min :)

Jeg hadde bestilt meg bil fra Tyskland, som heldigvis ikke ble kjøpt inn grunnet dyktig sjekk. det var rett og slett bare lureri. Anbefaler Alle som skal handle bil fra tyskland og bruke en god inportør.

det endte opp med bil i norge. og denne er jeg veldig fornøyd med kjøpet på. Virker ryddig og grei. og alt virker som det skal.

Det er en 1996 M3 3,2 utgave med overhalt topp og en forsterket Vanos. da denne er en svakhet på 3,2'n

Ellers er det individual med bmw Mika-sort farge. og grått intereør.

utstyr:

PDC

2 sone klima automatic

Buissines anleg 6 cd veksler

El cab (full el. ingen spaker)

Stor kjørekomputer

+++

mangler vel kun El seter for og ha alt som gikk an og få på denne bilen.

Bilder er fra anonnsen. Jeg skal ha bilen på full lakkrens og shining. og vil komme med flere bilder.

cx2blfdxg23vusqdn8e9.jpg

dxxbbj7nfmr861330a9a.jpg

31md3zjv1sf1ng7ezhj3.jpg

l2wxvdnzhloj2t45xkyn.jpg

6x3njylkto58hw139k58.jpg

5w3bent2fwxm4il2agqq.jpg

rqx1tb16vdt5hnvgtp82.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første, gratulerer med kjempelekker bil. Denne tror jeg du vil få mye glede av. Men kjøp deg for alt i verden en vinterbil og la denne hvile når det er hvitt ute. Det eneste jeg ville gjort med bilen, ville vært å skaffe meg originale nakkestøtter til baksetene. E36 cab ser ut som et badekar uten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, gratulerer med kjempelekker bil. Denne tror jeg du vil få mye glede av. Men kjøp deg for alt i verden en vinterbil og la denne hvile når det er hvitt ute. Det eneste jeg ville gjort med bilen, ville vært å skaffe meg originale nakkestøtter til baksetene. E36 cab ser ut som et badekar uten :lol:

Audi 90 cab ser ut som badekar :lol:

Jeg vil ikke ha nakkestøtter, syns det er renere linjer i helheten uten dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så meget pen ut :) Tror jeg så litt på denne da den lå ute for salg på nett.

Av utstyr så ser jeg det mangler veltebøyler. Litt rart det ikke er det på denne?

Er det carbonfolie eller noe på midtkonsollen og ved pasasjersiden, eller er det pianolakk?

Misunner dere M3 eiere litt, må nøye meg med en 328 enn så lenge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så meget pen ut :) Tror jeg så litt på denne da den lå ute for salg på nett.

Av utstyr så ser jeg det mangler veltebøyler. Litt rart det ikke er det på denne?

Er det carbonfolie eller noe på midtkonsollen og ved pasasjersiden, eller er det pianolakk?

Det er ikke noe carbonfolie. det er orginalt Individual bestil mørkt tre. med tykt med lakk som gir pen shine :)

detalje-Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe carbonfolie. det er orginalt Individual bestil mørkt tre. med tykt med lakk som gir pen shine :)

detalje-Bilder kommer!

Veldig nice! Ser frem til detaljbilde. Liker mørkt blankt tre... Er vell svindyrt om man kjøper sånt fra BMW om det er å oppdrive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...