ArildSN Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Etter Mye om og men og leting etter rette bilen, havnet til slutt en M3 i garasjen min Jeg hadde bestilt meg bil fra Tyskland, som heldigvis ikke ble kjøpt inn grunnet dyktig sjekk. det var rett og slett bare lureri. Anbefaler Alle som skal handle bil fra tyskland og bruke en god inportør. det endte opp med bil i norge. og denne er jeg veldig fornøyd med kjøpet på. Virker ryddig og grei. og alt virker som det skal. Det er en 1996 M3 3,2 utgave med overhalt topp og en forsterket Vanos. da denne er en svakhet på 3,2'n Ellers er det individual med bmw Mika-sort farge. og grått intereør. utstyr: PDC 2 sone klima automatic Buissines anleg 6 cd veksler El cab (full el. ingen spaker) Stor kjørekomputer +++ mangler vel kun El seter for og ha alt som gikk an og få på denne bilen. Bilder er fra anonnsen. Jeg skal ha bilen på full lakkrens og shining. og vil komme med flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Oi Denne så da pen ut! Noen planer annet en lakkrens? Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 lakkrens og invendig rens på stoff og skinn er bestilt. Full understellsbehandling er bestilt. Hardtop i mika sort er bestilt. km 129000 (overhalt med ny vanos på 125000) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ja se det. Er ikke mange igjen som har gått så lite=) Ser forøvrig nydelig ut også, Pass på denne! (noe jeg egentlig går utifra du kommer til å gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Hmmm.. Vinter er på vei. jeg har jo hardtop. Men hva syns dere her inne om og bruke denne på vinteren? Jeg skal ha full understellsbehandling i oktober. og jeg vasker Nøye under bilen gjennom hele vinteren. bestilt meg vinterfelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 For det første, gratulerer med kjempelekker bil. Denne tror jeg du vil få mye glede av. Men kjøp deg for alt i verden en vinterbil og la denne hvile når det er hvitt ute. Det eneste jeg ville gjort med bilen, ville vært å skaffe meg originale nakkestøtter til baksetene. E36 cab ser ut som et badekar uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 For det første, gratulerer med kjempelekker bil. Denne tror jeg du vil få mye glede av. Men kjøp deg for alt i verden en vinterbil og la denne hvile når det er hvitt ute. Det eneste jeg ville gjort med bilen, ville vært å skaffe meg originale nakkestøtter til baksetene. E36 cab ser ut som et badekar uten Audi 90 cab ser ut som badekar Jeg vil ikke ha nakkestøtter, syns det er renere linjer i helheten uten dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Fin bil du har kjøpt! Kikka litt på denne eg og, men det var før det stod at det var forsterket vanos i den så eg gjekk for 95 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Fin bil du har kjøpt!Kikka litt på denne eg og, men det var før det stod at det var forsterket vanos i den så eg gjekk for 95 3.0 Jeg er veldig fornøyd. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Denne så meget pen ut Tror jeg så litt på denne da den lå ute for salg på nett. Av utstyr så ser jeg det mangler veltebøyler. Litt rart det ikke er det på denne? Er det carbonfolie eller noe på midtkonsollen og ved pasasjersiden, eller er det pianolakk? Misunner dere M3 eiere litt, må nøye meg med en 328 enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Denne så meget pen ut Tror jeg så litt på denne da den lå ute for salg på nett. Av utstyr så ser jeg det mangler veltebøyler. Litt rart det ikke er det på denne? Er det carbonfolie eller noe på midtkonsollen og ved pasasjersiden, eller er det pianolakk? Misunner dere M3 eiere litt, må nøye meg med en 328 enn så lenge Det er ikke noe carbonfolie. det er orginalt Individual bestil mørkt tre. med tykt med lakk som gir pen shine detalje-Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Dette ser veldig bra ut! Hvor har du bestilt lakkrens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Denne så meget pen ut Tror jeg så litt på denne da den lå ute for salg på nett. Av utstyr så ser jeg det mangler veltebøyler. Litt rart det ikke er det på denne? Er det carbonfolie eller noe på midtkonsollen og ved pasasjersiden, eller er det pianolakk? Misunner dere M3 eiere litt, må nøye meg med en 328 enn så lenge Det er ikke noe carbonfolie. det er orginalt Individual bestil mørkt tre. med tykt med lakk som gir pen shine detalje-Bilder kommer! Veldig nice! Ser frem til detaljbilde. Liker mørkt blankt tre... Er vell svindyrt om man kjøper sånt fra BMW om det er å oppdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Virker fin cab dette, for den som liker det Men M3 cab på vinter? Nei og nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Dette ser veldig bra ut!Hvor har du bestilt lakkrens? Følger med handelen. full shining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå