toffe92 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 hallo, har vert på eu med min 518i e34 i dag fikk mye avgassfeil - lamdaveri utenfor 1± 0,03 eller utenfor fabrikantens verdiområde - Co> 0,5 % på tomgang eller utenfor fabrikantens verdiområde - Hc for høy byttet plugger og luftfilter før eu for og prøve og ungå dette, Noen som veit hva jeg bør gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 hvilke års modell på bilen din? Fikk også feil på men e34 518i 94 mod. jeg bytta plygger, olje, stramte fjæra et par hak på LMM. gikk i gjennom etter på. Det største problemet med eu er at di bare lar bilen puttre på tumgang til drifts varm eller ikke i det heletat. da får man ofte høy co verdi. Finnes mange tråder på dette men noen bruker kondens fjerner i tanken eller e85, for å senke co på eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 det er en 92 modell:) hvor sitter den fjæra? meker man at bilen går lavere på tommgang når man justerer den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Fyll E85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Okai, den går fint sammen med 95blyfri ? har vell 6 liter blyfri igjenn på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ja ikke noe problem på denne tiden av året. Jeg kjører hele sommeren på halvblanding på en gammel E30. Merker ikke forskjell overhode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 uskj m40. Litt stress å komme til kan du si m43 men m40 er enklere. er et plast deksel som er limt fast. fjerene siliconen for å få løst Her har du bilde av en gammel LMM. men er likt på din kan jeg tippe. merker ingen ting på tomgang. får mindre bensin på høyere turtall. Kan jo være dårlig cat eller ødelagt Lamda sonde, slitte plygg kabler, slit fordeler/rotor Men det er enkles med e85 på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 okai. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå