Mr.X Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Heisann! Liten film jeg har satt sammen av det jeg hadde på kamera fra siste Gatebil, ikke mye men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Godt du fikk med Flemming! Gal mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Hvor finner jeg en tråd om den e36 compacten med hvite compomotiv hjul? Kansje noen har info om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 den har en ganske rå s50b30 turbo. vet ikke hvor mye hk men den virket sprek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 ja, virket ganske frisk når jeg såg den! bra gjort å få meg til å synes at den er tøff, det er jo faktisk en compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Hvor finner jeg en tråd om den e36 compacten med hvite compomotiv hjul?Kansje noen har info om denne? Eier har ingen tråder på nettet på bilen. Den har bremset rundt 800 hk med en S50B30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Ikke mer enn 800hk faktisk.. Den vil jeg tro flytter godt på seg, eller kanskje den bare spinner? Og Flemming shower som alltid. Han var på ett lokalt rallycross løp her for ett par helger siden. Han lå bredt da også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå