Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Selger bilen min i deler pågrunn av at jeg hadde et lite uhell!! Jeg kan selge hele bilen som delebil til høystbydene, eller i deler. interessen bestemmer dette. motoren går som den skal, og får kjøling. Felger: 17 OPS: BILDER LENGRE NED PÅ SIDEN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Lite uhell? Noen bilder? Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Hvorfor blir bildene som jeg har lagt ved borte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Har du husket og kopiere teksten du får opp når du har trykket "Start Uploading" inn i innlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Hei. jeg skal fikse bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Den er ikke noe fin nå!! veldig møkkete og rotete inni, men jeg har vært så "neddafor" etter at den ble slik:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Har også orginal lyktene bak, og midtarmlene til en Sedan. Setene er veldig fine, men det trengs en vask:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aggi123 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Heisann! Hvor mye for setene og dørtrekkene, og hvor mye for midtarmlenen. Er det svart skinn inkludert konsoll? Send PM, takk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 hvor mye for motor med ledningsnett og hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Hvor i landet holder du til? Hva skal du ca ha for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Holder til litt nord for Lillehammer. Har ikke tenkt ut en pris enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå