mspec Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Da ser det ut som at tiden er inne for å selge gullet mitt.. Orginal godt utrustet 320DA Mtech fra fabrikk med "lav" KM stand(133.000).Bilen er meget pen både innvendig og utvendig og har utrolig go kjørekomfort.Entusiasteid å tatt godt vare på! Bilen har nylig fått 3 stegs polering fra Meguiars.Bilen har komplett servicehefte og har i det siste skiftet div. slitedeler for å holde bilen frisk i mange år til. Noe av det som er skiftet i senere tid: -Ble tektylert på verksted for 2 år siden -Veivhusventilasjonsfilter -Kupefilter -Bærearm foran med bakre foring venstre/høyre -Bremseskiver foran/bak -Bremseklosser foran/bak - Vibrasjonsdemer/Reimhjul -Olje på motor for ca. 1 mnd siden (Castrol SLX Longlifeolje) -Oljefilter -Hydraulisk strammer -Strammehjul -Løpehjul -Multireim -Bosch vindusviskere -Lenkearmer foran/bak -Stabstagsforinger bak -Støtdempere bak Garantert noe mer jeg ikke husker i farta. - Mtech Eksteriør - Mtech Håndbrekk - Mtech Fothviler - Mtech Alu pedaler - M list på bakluke - Shadowline - Sportseter - Sportsratt - Sort taktrekk - Chrome grill - Nye 18" Goldline sommerfelger med dekk i sommer - Gode piggfri vinterdekk +++++ Annonse på finn/autodb kommer senere da jeg ikke fikk lastet opp bildene.. Prisantydning: 160.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå