Jan Tore Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Hei. Tenkte å få bestilt deler til forstillinga nå, for jeg begynner å bli drittlei styringa på bilen. Kjører jeg for eksempel over brostein, rister det noe sinnsvakt i rattet. Det rister også veldig ved kjøring over 70-80 km/t. Bilen sporer også veldig til tider, og det er et mas å kjøre med i 80 sonen. Jeg har byttet støttestag og endeledd, uten forbedring. Vet noen hva som kan være galt? /Jan Tore
Gjest Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 bakrebærearmsforinger foran. deretter evt slakk i en av de to (eller begge) kulene i bærebroa.
fjeldal Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 om du skal ha bærearmer og de bakre foringene så er det jævlig billig på ebay. jeg kjøpte bærearmer, bakre foringer og stabstag til høyre og venstre side til E46 ferdig levert for 1800 på ebay Helt nytt vel å merke
Gjest Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 ja.. så har det ofte tilsvarende levetid også..
Jan Tore Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Jeg har powerflex bærearmsforinger liggende, så da får jeg vel kjøpe bærearmer med bærekuler i. Vet også at ett hjullager er gått. Kan dette ha innvirkning? Evt. kast i hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå