Gå til innhold

Håkon's e39 520i


 Share

Anbefalte innlegg

Aiaiai, synes jeg skimter hologrammer og swirls på bildet med clayen ;)nHusk at clay er nærmest synonymt med maskinpolering, du får veldig lett claymerker, spesielt på etterlakkerte biler nå til dags.

MG Step 3 burde du bytte ut med en annen voks, MG #16 er veldig brukbar.

Men er en fin start du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker som regel MG #16, den er lett å jobbe med HVIS du legger den utrolig tynt. Ellers er den veldig tungbuffa. Den er også veldig statisk, dvs. at den tiltrekker seg skitt fort, men hvis du går over med en Quick Detailer et par timer etter du har voksa, fjerner du endel av det statiske.

Bruker også CG Pete's 53, den har endel dårligere holdbarhet, men bedre våthet.

Uansett så er begge utrolig billig, og mye bedre enn MG Step 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er ikke så flink til å oppdatere å gjøre ting med bilen i det siste. Men her er enda en liten oppdatering

Merka en kveld etter mange dager med mye mye regn, at teppet på gulvet i baksetet var klissvåt, så da måtte jeg opp med teppet og begynne å tørke.

Ut med baksete og førerstol

c1vix3l8a2z9i8wjaqro.jpg

Var en del vann under her ja, i tillegg så var skumgummien som er under teppet full i vann, så måtte presse og presse på den slik at det rant ut.

qyok2hydlshzmoocc4hp.jpg

Siden det var mest vann bak så sjekka jeg fuktsperren bak dørpanelet, og bingo den var løsna

x8gpesb5twdr9js99r8g.jpg

xkp6p9kf10yvvc0a129s.jpg

Kjørte på med butyl rundt omkring der den ikke satt godt

v3ymmkq7ckkb56wz95f7.jpg

Og vips så var det problemet ute av verden :)

Merka egentlig over første natta at det er i orden nå. For første gang på lenge så er ikke bilen full av dogg når jeg kommer ut om morgenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...