Gjest Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Da har jeg endelig fått kjøpt bilen jeg har sikkla etter i over 10 år:) Bmw 635csi 1982 mod. 245000km på telleren:) Bilen trenger mye pleia da den bærer preg av å ha tått stille de siste 10 årene. Mangler interiør til bilen så hvis noen vet av så legg gjerne inn ett hint:) Det jeg trenger er: Taktrekk a, b og c stolpe deksel dørkmatte dørtrekk midtkonsll:) Legger ut ett bilde her nå, men skal legge ut flere ettervert:)
Simon S Arvesen Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Gratulere med skjelden bil, sharknose e rått! Interiør brukker det ligge litt på på ebay.
kenmyh Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Nice! Fin bil! Satt akkurat og sikla på en 630 csi selv Men fant ut at det var for dyrt for meg..
Stoppie_Master Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Oi oi oi, fin bil. Har selv ønsket å kjøpe meg en sånn. Men foreløbig er E38 mitt evighetsprosjekt. Vi kan jo ikke ha lik bil alle mann
Haakjin Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Steike , dette må da vell være en syk drøm? Håper virkelig du får den til, og lykke til videre, ganske perfekt i mine øyner utenfra allerede ;p Keep up the good work
Gjest Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Takker:) Til opplysning blir det ikke røde seter i bilen, men måtte bare montere dem slik at jeg kan bruke bilen litt. fikk dem med på kjøpet så om noen er interesserte er de til salgs. er fra bs bildeler. Tenkte jeg skulle få tak i sorte vader stoler å sett i den:)
Gjest Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 gratulerer med rå bil. så hel og fin ut rust messig.
Gjest Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 gratulerer med rå bil. så hel og fin ut rust messig. Joda den er ikke så verst, men den har ett hull ved jekkfestet fremme på høyre side. venstre side er fikset. også skulle jeg fått tak i 2 nye fremskjermer:) Ellers er det bare småtteri:) skulle hatt den m30 maskinen din i denne:) Noen som vet hvor jeg kan få tak i skjermer?
635csi Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Gratulerer med flott bil Koed skaffer det meste til disse bilene. Bare finn delenr. her: http://bmwfans.info/parts/catalog/ og skriv det inn i søkefunksjonen på "Handlekurv" her: https://www.koed.no/ , så kommer delen opp med pris dersom de kan skaffe den. Er vel stort sett ettermarkedsvarer de selger men er jeg, men det har vel ikke så mye å si Framskjerm: 4158,75 pr. stk.
Gjest Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Da var det bestillt nye foringer og stag til alt i understellet i powerflex untatt foringene til bærebruene bak. hørte at de orginale var best der, samt m5/m6 stabstag og 4 nye hjullager:)
Gjest Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Da har jeg vært nedi vørksjoppen å byggd litt eksos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå