Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkter mest på denne:

caodlj6nxpvzbi6i9gt6.jpg

Men har også denne til samme pris:

x2xpf3jn78jsn2ymtw7z.jpg

Hva vil evt. forskeller være? Er det meste på lyd, eller effekt forskeller?

er på e39 523 96,mod

Skrevet

Den nederste er vel beregnet på m52 med cat ret etter manifolden.

Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold.

da har denne bedre fow med tilnermet lik lengde. monterte en slik en på e34 m50b25 fynka det. bled missfarget etter en stund men who cares? kosta meg 1500 ink frakt og mav etc fra usa. men detter er ikke supersprint.!

gee6xx60j3e30qamxs1h.jpg

un89wl8hm1q9laso570e.jpg

Skrevet

Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold.

da har denne bedre fow med tilnermet lik lengde. monterte en slik en på e34 m50b25 fynka det. bled missfarget etter en stund men who cares? kosta meg 1500 ink frakt og mav etc fra usa. men detter er ikke supersprint.!

gee6xx60j3e30qamxs1h.jpg

un89wl8hm1q9laso570e.jpg

hvor bestilte du disse da.. husker du siden?

Skrevet

Er vil ikke akkurat nesten kopi av original. Dessuten er ikke m52 original grenrør støpejern. M50 har støpejern.

Slik ser et M52 originalt grenrør ut

http://www.dragtimes.com/images-classif ... 144438.jpg

Grenrøret trådstarter linker til har i det minste en nogenlunde collector og utifra bilde ser det ut som primær røra er ca samme lengde også.

Skrevet

Lurer på korleis motoren oppfører seg etter bytte av grenerør. ER det virkelig merkbar forskjel på ett trimgrenerør og orginal? Og korleis blir lyden i forhold til orginalt?

Har ein 325 e46 som eg lurer på å kjøpe meg grenerør til.

Skrevet

Får ikke mye utav bare med grenrør.

Kan tenke meg litt bedre drag fra 4000 og opp over, mer hissig lyd kankje, bare med grenrør

Skrevet

Er vil ikke akkurat nesten kopi av original. Dessuten er ikke m52 original grenrør støpejern. M50 har støpejern.

Slik ser et M52 originalt grenrør ut

http://www.dragtimes.com/images-classif ... 144438.jpg

Grenrøret trådstarter linker til har i det minste en nogenlunde collector og utifra bilde ser det ut som primær røra er ca samme lengde også.

Jeg tenkte mest på kopi av m50 sin ja. den orginale du viser til ser jo ikke bra ut i det hele tatt. gikk utifra at di brukte denne på e39. slik som min tideligere e46 320.

jk7i2562yic1luo310v2.gif

Er nok den nederste manifoilen som hører sammen med denne.

Skrevet

Om jeg ikke tar helt feilt, kom denne manifolden samtidig med dobbel vanos.

Originale ser jo ikke så bra ut nei.

Skal selv bytte til et grenrør jeg har kjøpt brukt her på forumet.

Får se om jeg merker noe på bilen etterpå. (520i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...