snudii Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Tenkter mest på denne: Men har også denne til samme pris: Hva vil evt. forskeller være? Er det meste på lyd, eller effekt forskeller? er på e39 523 96,mod
takaasen Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Den nederste er vel beregnet på m52 med cat ret etter manifolden. Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold. da har denne bedre fow med tilnermet lik lengde. monterte en slik en på e34 m50b25 fynka det. bled missfarget etter en stund men who cares? kosta meg 1500 ink frakt og mav etc fra usa. men detter er ikke supersprint.!
kbpE30 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Den nederste er vel beregnet på m52 med cat ret etter manifolden.Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold. da har denne bedre fow med tilnermet lik lengde. monterte en slik en på e34 m50b25 fynka det. bled missfarget etter en stund men who cares? kosta meg 1500 ink frakt og mav etc fra usa. men detter er ikke supersprint.! hvor bestilte du disse da.. husker du siden?
takaasen Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 2 år siden jeg kjøpte grenrøret, men finnes mange av disse på ebay. bare søk: e36 header eller 325 header
bcrazy Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Den nederste er vel beregnet på m52 med cat ret etter manifolden.Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold. Er vil ikke akkurat nesten kopi av original. Dessuten er ikke m52 original grenrør støpejern. M50 har støpejern. Slik ser et M52 originalt grenrør ut http://www.dragtimes.com/images-classif ... 144438.jpg Grenrøret trådstarter linker til har i det minste en nogenlunde collector og utifra bilde ser det ut som primær røra er ca samme lengde også.
Bellen Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Lurer på korleis motoren oppfører seg etter bytte av grenerør. ER det virkelig merkbar forskjel på ett trimgrenerør og orginal? Og korleis blir lyden i forhold til orginalt? Har ein 325 e46 som eg lurer på å kjøpe meg grenerør til.
takaasen Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Får ikke mye utav bare med grenrør. Kan tenke meg litt bedre drag fra 4000 og opp over, mer hissig lyd kankje, bare med grenrør
takaasen Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Den nederste er vel beregnet på m52 med cat ret etter manifolden.Den på toppen er ikke noe bra utifra flow. er nesten kopi av orginal støpejerne manifold. Er vil ikke akkurat nesten kopi av original. Dessuten er ikke m52 original grenrør støpejern. M50 har støpejern. Slik ser et M52 originalt grenrør ut http://www.dragtimes.com/images-classif ... 144438.jpg Grenrøret trådstarter linker til har i det minste en nogenlunde collector og utifra bilde ser det ut som primær røra er ca samme lengde også. Jeg tenkte mest på kopi av m50 sin ja. den orginale du viser til ser jo ikke bra ut i det hele tatt. gikk utifra at di brukte denne på e39. slik som min tideligere e46 320. Er nok den nederste manifoilen som hører sammen med denne.
bcrazy Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Om jeg ikke tar helt feilt, kom denne manifolden samtidig med dobbel vanos. Originale ser jo ikke så bra ut nei. Skal selv bytte til et grenrør jeg har kjøpt brukt her på forumet. Får se om jeg merker noe på bilen etterpå. (520i)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå