andy_P Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 når jeg kjørte til jobben i dag og skulle stoppe den vre om nøkkelen og tok den ut og der sto bilen og gikk enda ute nøkkel i tenninga, og måtte og kvele bilen og ta av batteri pollen for at den ikke skulle stå på og bruke strøm, hjelp
Arild G. Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 prøv å plukk bort plastdekslene rundt rattstammen og inspiser den "bryteren" som tenningslåsen styrer nr 3 på bildet
hanskr Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 hadde samme problem på min e34 -da men, då var de ein sikring som var godt av ein merkelig grunn skifta dn og alt var i orden
andy_P Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 nå har jeg gått gjennom alt av reler og finner ikke feilen har koblet av hovedkontakten og det ble ikke noe bedre
Fisher Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Vell kan ikke si jeg er helt sikker.. Men hvis du vrir om og bilen ikke stopper.. Så vil jeg jo tro at tenningslåsen ikke "bryter" strømmen.. Så er spørsmålet hvorfor.. Jeg er ikke helt sikker på den elektronikken som brukes til motor osv.. Så du bør snakke med et verksted om det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå