manfrotto Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Dette blir for meg en "syretest" av forumet for å se om der finnes unik kompetanse der ute. Hverken BMW Norge eller Bilia (som har service på BMW) har kunnet gi noen forklaring på mitt problem. Har problem med dørlåsen på begge dørene foran (dørene bak fungerer OK). Når jeg sitter i førersete fungerer sentrallåsen OK, men står jeg ute så vil ikke dørene foran låse eller låse opp. Presser jeg hånden ned i førersete når jeg står ute, så virker låsen OK, fjerner jeg presset i førersete kommer feilen tilbake. Dette er en feil som kommer og går, noen dager er alt OK. Vinterstid når det er kaldt er alt OK. Så problemet er både temperaturavhengig og om det er et press i førersete. Bilia sier at det er ingen kabel eller kontakter under eller montert i sete som har noe med dørlåsene å gjøre, men det er jo et eller annet med førersete som skaper problemet..... Bilia foretok en computersjekk og svaret de får av systemet var å bytte en enhet montert i venstre dør. De innså imidlertid at dette var feil svar når jeg demonstrerte hvordan problemet kom og gikk ved press i førersete... Noen som har ide´om hva dette kan skyldes?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå