x25Touring Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har nettopp kjøpt meg "ny" bil, og selvfølgelig dukker det opp problemer...... EML lampa tente og bilen mister kraft. Vet sånn nogenlunde hva dette dreier seg om, etter en god del søking på nett og i forumet. Det jeg ikke helt har funnet ut av, er hva som fikser dette? Ser ut som at mange av trådene ikke blir fulgt opp til bilen er fikset. Må legge til at jeg også får opp feilmelding på ASC`n, men denne var ikke i orden før EML lampa begynte å lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Glemte å nevne at problemet oppstår med fullt pådrag/kickdown. Pedalen på bilen er også veldig hard helt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Kommer tydeligvis ikke hver gang jeg bruker bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå