oddis Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Dette er høyintressant, om det passer norske skilt. Si ifra hvis det blir konkret gruppekjøp (med bra pris)..
Julian Sommer Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Fra hideplates.com passer det Norske skilt Noen flere som er med? Så skal jeg kontakte dem og høre om en god pris. Hvertfall prøve å få dem til tusenlappen, og porto blir jo fordelt på antall deltagende.
babjorn Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 La til direkte link,syns faktisk det var ganske gjennomført når man ser hvordan det fungerer.Kom med en ca pris da,regner med det er komplett med front å bak.
Julian Sommer Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Komplett foran og bak ja, med fjernkontroll. Har sendt dem mail, venter på svar
Julian Sommer Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Førstepost oppdatert. Nå som jeg enda ikke vet eksakt antall bestillinger, er det vanskelig å gi en eksakt pris. Men, ved bestilling av 10 kit, har vi fått tilbud om en pris på 1129,- NOK inkl shipping per kit. Blir enda noen kroner rimeligere om det blir flere bestillinger. Jeg ber de som garantert skal bestille sende meg en PM, spørsmål osv fortsetter vi å ta i denne tråden. Jeg lar det gå til 15. September før jeg bestiller, for å få med flest mulig, for også å få best mulig pris for alle. Betalingen til HidePlates.com vil skje trygt via Paypal. Julian Sommer
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 har også sendt deg pm...haha..artige saker.....ta ett bmw treff...alle kjører gjennom diverse "ikke statlige" bomringer med skiltene gjemt...haha
DanielMK Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Hehehe hadde jo blitt rått om dere hadde montert disse på x-antall biler (la oss si 10 BMWer), og en står å filmer når dere kjører forbi en fotoboks, og alle tar opp skiltplatene rett før fotoboksen og kjører på rekke forbi. Hadde blitt en evig klassiker på Youtube ^^ !!
quatro84 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 kjipt om den plutslig ikke fungerer... forbi en fotoboks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå