Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er høyintressant, om det passer norske skilt. Si ifra hvis det blir konkret gruppekjøp (med bra pris).. :)

Skrevet

Fra hideplates.com passer det Norske skilt :)

Noen flere som er med? Så skal jeg kontakte dem og høre om en god pris. Hvertfall prøve å få dem til tusenlappen, og porto blir jo fordelt på antall deltagende.

Skrevet

La til direkte link,syns faktisk det var ganske gjennomført når man ser hvordan det fungerer.Kom med en ca pris da,regner med det er komplett med front å bak.

Skrevet

Førstepost oppdatert.

Nå som jeg enda ikke vet eksakt antall bestillinger, er det vanskelig å gi en eksakt pris. Men, ved bestilling av 10 kit, har vi fått tilbud om en pris på 1129,- NOK inkl shipping per kit.

Blir enda noen kroner rimeligere om det blir flere bestillinger.

Jeg ber de som garantert skal bestille sende meg en PM, spørsmål osv fortsetter vi å ta i denne tråden. Jeg lar det gå til 15. September før jeg bestiller, for å få med flest mulig, for også å få best mulig pris for alle.

Betalingen til HidePlates.com vil skje trygt via Paypal.

Julian Sommer

Skrevet

Hehehe hadde jo blitt rått om dere hadde montert disse på x-antall biler (la oss si 10 BMWer), og en står å filmer når dere kjører forbi en fotoboks, og alle tar opp skiltplatene rett før fotoboksen og kjører på rekke forbi. Hadde blitt en evig klassiker på Youtube ^^ !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...