Erlend E30 Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 heisann jeg lurte på om noen kan photoshope for meg med min e30 med tsw stealth felger her er min e30 e30 med tsw stealth felger setter stor pris på det
hylle Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Trenger vel ikke stort med fantasi for å se hvordan det blir på bilen der?!?!?!
eeikenes Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Håper jeg ikke blir drept siden donor felgene kom fra en mazta men bildet du la ut var så dårligt... Men legg det i Den store photoshop tråden nestegang Gjort fort og gale..
Erlend E30 Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Håper jeg ikke blir drept siden donor felgene kom fra en mazta men bildet du la ut var så dårligt...Men legg det i Den store photoshop tråden nestegang Gjort fort og gale.. tja var jo stygg men ikke så gale det men skal prøve å legge bedre bilde og i den photoshop tråden neste gang men takk for du prøvde
Erlend E30 Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Trenger vel ikke stort med fantasi for å se hvordan det blir på bilen der?!?!?! jeg ville bare se åssen min bil med disse felgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå