Gjest Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Har en m30b35 som høres ut som en amerikansk v8 på tomgang. Har sprayet hele motorrommet med startgass uten resultat. har også sjekket alle slanger og de er tette. så det er ikke falsk luft. prøvde å stikke fingern inn i LMM å dytte litt i spjeldet ca 1cm og da gikk den fint. tomgangen ligger uansett på ca 1100 o/min noe som er litt mye.. Noen som har forslag? virker som om den får litt mye bensin. Den er også ganske nøkkete å kjøre med-- Noen som har forslag?
Morty999 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 går den på alle 6 da? hvis den gikk bedre når du åpnet lmm for hånd så tyder det på lite bensin.. pga når du åpner den så gir dysene mere bensin.. når den er varm eller kald?
Gjest Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Den går fint på ca 1300 o/min i ca 10 sek etter at den er startet på kald motor.. samme når den er varm bare at den går fint i bare 3 sek.. Virker som det er ett par silyndre som ligger å slår inn og ut, men den går går jo altfor høyt på tomgang uansett om den fusker så jeg skjønner ikke helt.. så snart jeg rører gassen blir den helt frisk med unntak av nøkkingen på vanlig kjøring.
Gjest Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 hmm.. mulig det, men den stopper når jeg drar ut ledniga på den, men kan jo prøve å få byttelånt lmm med noen bare for prøve...
Morty999 Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 att den stopper når du drar den ut er riktig... men tipper dne får feil signaler nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå