Gå til innhold

sidelister, orginale vs uorginale?

Eirsan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Bilen min sto på skoleparkeringa maks 1,5 time idag. Siden må flytte bilen innen 2timer. Da jeg kom tilbake hadde en idiot plukka av BMW motorsport listene mine!

Umulig å ha noe for seg selv!

Så da trenger jeg nye. . Men er det noe forskjell på orginale vs uorginale? Er det noe vits å koste på seg orginale? Skal handle fra koed. Men skal ikke ha med m3 emblem, siden jeg har ingen m3. Er snakk om en E36 coupe.

Og hvordan er det med orginale vs uorginale sideskjørt? Planer om å bytte mine rieger.

Hvis noen selger så er jeg intr å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte uorginale fra Koed, og ikke noe å utsette på verken passform eller kvalitet.

Jeg gav bare beskjed om at jeg ville ha M-emblem og ikke M3, og det gikk helt fint.

Ang sideskjørt så vet jeg ikke hvordan passformen er, men er flere her inne som har disse, så du får sikkert svar på det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte uorginale fra Koed, og ikke noe å utsette på verken passform eller kvalitet.

Jeg gav bare beskjed om at jeg ville ha M-emblem og ikke M3, og det gikk helt fint.

Ang sideskjørt så vet jeg ikke hvordan passformen er, men er flere her inne som har disse, så du får sikkert svar på det også :)

Høres bra ut :)

For er ikke nødvendig med orginalt hvis uorginalt er minst like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...