S.Hafsmo Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 dette skulle jeg selvfølgelig lagt merke til før, men når jeg i dag skulle sette pedalboksen fra en bil med manuell kasse i min bil oppdaget jeg at skruen som holder clutchpedalfjæra sammen (Justering?) var knekt. fjæra er jo fortsatt der og gjør jobben sin med å holde pedalen ute, men kan det være det at den er knekt som gjør at over et visst punkt presser den pedalen innover? bilen står for øyeblikket uten girkasse og slavesylinder vel og merke. legger ved bilde av delen: nr. 17 oppe til venstre på dette bildet: hvilke problemer kan oppstå ved å kjøre med den knekt? (har inget valg, har garasje til i morgen.)
Bonden Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Det der er vel stoppskrue for max pedalvandring, mulig at di andre komponentene får noe feil belastning hvis di går utenfor sit arbeidsområde ,jeg ville nok ha fikset en ny en
Bildude Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Jeg ville ikke anbefalt deg å kjøre så veldig langt uten. Blir fort slitasje eller at noe annet kan bli ødelagt.
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Slitasje? på hva da? går hovedsylinderen for langt ut? har kjørt et par dager uten denne nå, og jeg kan da ikke si at jeg merker så mye til det. men jeg skal bestille en slik at jeg har den når jeg kommer hjem igjen fra sjøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå