Valpen Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Min nøkkel har sluttet å fungere på fjernkontrollen, det vil si at jeg må bruke selve nøkkelen inni. Det gjelder for begge nøkkelsett, og kom etter kraftig regn. Tidligere fungerte ikke knapp for bakluke i det hele tatt, men låse/låse-opp fungerte utmerket Nå fungerer ingenting..... Bavaria, og noen andre, sier dette 99% sikkert er antenneforsterker i oppkant av bakluke, men andre sier dette kan være nøkler som trenger å programmeres omm igjen. Noen mer eraring med liknende, som har hatt bil koblet til ?? Det begynnte en ettermiddag, det regnet kraftig, men kom seg igjen noen timer senere, når det var tørrvær.... Dagen etterpå, same shit igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 denne tråden skulle du lagt under teknisk, da får du lettere svar. men har du prøvd med den andre nøkkelen? om den fungerer helt som den skal uten problemer så er den ene nøkkelen din deffekt, men om det er det samme med begge så kan det være 3 ting, 1: antenneforsterker deffekt 2: ledningsbrudd mellom bakluke og karosseri 3: en slags strømventil opp under taktrekk dette er de 3 tingene som der jeg jobber har funnet mest feil med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valpen Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Takk for svar, (og godt tips med hvor legge tråden) Førstegangsbruker av forumet, og tydeligvis litt idiot med dette.... Har samme problem med begge nøkler, så antar at det ikke kan være batteri i den. (Dessuten har jeg vel hørt at de nøklene her ikke kan byttes batteri på) Har hørt endel nevne at dette kan skyldes antenneforsterkeren, slik som du antyder. Den sitter i bakluke/glassdelen? Hvordan sjekke funksjon på denne, annet enn at den ligger i vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 du har touring regner jeg med? da må du ta av spoileren, så ligger den under den og et deksel, tar du av dekselet og ser det er bløtt rundt forsterkeren er nok den defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krokeng Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei jeg har vann i forsterkeren og har fått tak i ny,men lurer på hvordan jeg demonterer spoileren. har e61 525d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valpen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hmm... Sikkert fått svar allerede på det du lurte på her... Åpne glassluken, og napp ut de fire gummiknottene som skjuler skruene spoiler er festet til luke i, skru ut de, og "forsiktig" lirk spoiler opp/ned . (Den sitter fast i luka, og skal selvfølgelig lirkes tilbake FØR skruer skrues til etterpå.) Selve forsterkeren ligger under et lite plastlokk når du åpner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå