mariusmus Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Selger min 318 i deler. motoren er gåen men ellers er mye greit på den ting som er under 3 mnd gammel Demper fremme og bak (ny fjerer fremme) bremse skriver og klosser vannpumpe soting på vinduer frem og bak og bak vindu proft gjort effektanlegg rustfritt ta kontakt husker ikke alt ' bilen er boston grønn men litt forskjlige farger på den nå. takluke på den også PM meg eller bare skriv Holder til på sørlandet
mariusmus Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Har du original katalysator liggende? vis den henger under bilen så har jeg det er vel noe vanlig siltasje på den
Glennski Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Har du mulighet til å ta noen bilder? Har du hele eksosen komplett ifra manifold til kat? Og lambda?
mariusmus Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Har du mulighet til å ta noen bilder?Har du hele eksosen komplett ifra manifold til kat? Og lambda? så klart men har ikke tid til noe før tirsdag. da begynner jeg å demotere bilen og da kommer nok bildene ut:)
Glennski Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Har du mulighet til å ta noen bilder?Har du hele eksosen komplett ifra manifold til kat? Og lambda? så klart men har ikke tid til noe før tirsdag. da begynner jeg å demotere bilen og da kommer nok bildene ut:) Greit, da venter jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå